כ1000 רקדני ביה"ס לתנועה ולמחול מבית החברה לתרבות ופנאי נס ציונה עלו על הבמה בשבוע האחרון!

$(function(){})

צפו בתמונות המרגשות: מעל ל1000 משתתפים והקהל הנפלא שהגיע לצפות ולהריע, חגגו את סיומי השנה של ביה"ס הגדול בארץ בתחום המחול בערבי שיא ססגוניים, מגוונים ומאוד מקצועיים.

כל הכבוד רקדני ביית הספר לתנועה ולמחול מבית החברה לתרבות ופנאי נס ציונה על הבמה

כ1000 רקדני ביה"ס לתנועה ולמחול מבית החברה לתרבות ופנאי נס ציונה עלו על הבמה בשבוע האחרון!

קרדיט לתמונות - יעל שגיא. 

5 מופעי ביה"ס- ערב מצוינות, ערבי חוגים וערבי להקות צעירות ובוגרות, היו לגולת הכותרת בשבוע האחרון בהיכל התרבות שלנו בנס ציונה. מעל ל1000 משתתפים והקהל הנפלא שהגיע לצפות ולהריע, חגגו את סיומי השנה של ביה"ס הגדול בארץ בתחום המחול בערבי שיא ססגוניים, מגוונים ומאוד מקצועיים.

צוות ביה"ס הגדול והוותיק שוב הוכיח שאין שני לו והרים ערבי קונספט ייחודיים, בהם הגיעו לידי ביטוי יכולות בכל הרמות, מקצועיות רבה בהשתתפות של רקדנים מגיל 6 ועד קהל הבוגרים של ביה"ס בכל תחומי המחול שרק ישנם: בלט קלאסי, מודרני, גאז, היפ הופ, פולקלור, פלמנקו, סטפס, ריקודי בטן ועוד ועוד. בהחלט היה מרגש לראות בין כל הילדים והנוער את קבוצות הבוגרים, ביניהם גם להקת הורה נס ציונה שרק מוכיחים שאין גיל לריקוד ולבמה!


על הבמה עלו בין היתר גם יצירות שזיכו את ביה"ס והעיר בזכיות בתחרויות ריקוד בשנת 2022 והגאווה היתה רבה!
רגע שיא נוסף נרשם בריקוד מרגש בביצוע הרקדנית רותי יצחקי שפירא על כסא גלגלים יחד עם להקת אור הנס הצעירה, שלא השאירו עין יבשה אחת בקהל.

כבכל שנה ביה"ס נפרד מהשכבה הבוגרת של רקדניות ורקדני י"ב שחתמו את הערב בפרידה מרגשת במיוחד. נאחל לכל הבוגרים הצלחה בגיוס לצה"ל. תודה לכל הצופים שבאו לשמוח בחגיגה הגדולה! מחכים לכם במופעים הבאים.

קרדיט לתמונות - יעל שגיא. 

הרקדניות של בית הספר לתנועה ולמחול מבית החברה לתרבות ופנאי נס ציונה על הבמה

הרקדנית רותי יצחקי שפירא על כסא גלגלים יחד עם להקת אור הנס הצעירה

בראבו

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה