להקות הייצוג של "סטודיו נדיר" השתתפו בטקס יום הזיכרון הממלכתי

$(function(){setImageBanner('f1ba8ecf-ec40-4924-a85e-ad0c23777189','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,49004,'Image','');})

הבנות המקומיות ביצעו את הריקוד שלהם, שהוקלט מבעוד מועד לקראת הטקס ששודר בשידור חי ביום הזיכרון. הבנות עשו סיור בכנסת, רקדו לשירי רמי קליינשטיין וגם פגשו את אלה לי להב...

פרטי

להקות הייצוג הצעירות של 'סטודיו נדיר' הנס ציוני, השתתפו בטקס יום הזכרון הממלכתי הארצי ששודר בערב יום הזכרון בערוצים 11, 12 ו-13 מרחבת הכנסת בירושלים. זו לא הפעם הראשונה שהרקדניות הנס ציוניות מהסטודיו נבחרות לככב באירועים שכאלו בקנה מידה ארצי ובשידור טלויזיוני, כמו חגיגת יום הולדתו ה-90 של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, אך הפעם היה זה פרוייקט מרגש ורגיש במיוחד...

בסטודיו הופתעו לגלות כי רק חלק מהטקס משודר בשידור חי, אך חלקו הגדול מצולם מבעוד מועד והרקדניות כאמור, כבר צולמו. כצפוי, הבידוק הבטחוני היה ארוך ומוקפד, בהתאם לתקופה הכל כך מטרידה שעוברת עלינו, ובהתאם למיקום הכה רגיש ומחייב והאנשים הנוכחים בו - רחבת הכנסת הראשית.

הרקדניות זכו לסיור פנימי בכנסת, הכירו חיילים ושוטרים שלקחו אף הם חלק בטקס, וקיבלו שיעור אמיתי על צילומים מקצועיים וכל מה שכרוך בהם. הרקדניות השתתפו במספר קטעים וביניהם, נאמבר מרגש במיוחד עם רמי קליינשטיין בשירו 'צעיר לנצח'. בנוסף, השתתפו הבנות במספר קטעים נוספים לבדן, ללא אמן מוביל והן האמן המרכזי. יש לציין שהן היו הילדות (והרקדניות) היחידות שהשתתפו בטקס, ולמרות היותן כה צעירות גילו בגרות רבה והתנהגו למופת.

ערב יום הזכרון ידוע כשעתו הקשה של עם ישראל, וממלא את כולנו בתחושות המלוות אותנו ומאחדות אותנו כעם. הרקדניות הצעירות ידעו לכבד את המעמד, את המשפחות שנכחו בצילומים ואת האושיות השונות שהן חלק בלתי נפרד מהטקס.

הרגע היחיד שבו גילן וצעירותן באו לידי ביטוי היה הרגע בו הפגינו קרירות ואדישות כשהצטלמו סלפי עם רמי קליינשטיין אך כמה התרגשות נרשמה בסלפי עם כוכבת הריאליטי אלה-לי להב. בכל זאת, נערות צעירות. לסיכום, הרקדניות הסבו לנו גאווה עצומה וייצגו את נס ציונה בכבוד! נאחל להן הצלחה בהמשך דרכן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה