לראשונה בנס ציונה: ערב מגמות יוצרות פתוח לציבור הרחב יתקיים ביום ראשון הקרוב, 12.6.22 בגן נווה

$(function(){})


הערב המיוחד יסכם שנת יצירה של מגמות האומנות בבתי הספר התיכוניים בעיר. כלל תושבי העיר מוזמנים לאירוע איכותי אשר יכלול מופעים מרהיבים של בני ובנות הנוער, דוכני מזון, פינות צילום ואווירה של קהילה. ציבור התושביים מוזמן - ביום ראשון הקרוב, 12.6.22 בגן נווה.

ערב מגמות יוצרות בנס ציונה

לראשונה בעיר: ערב מגמות יוצרות פתוח לציבור הרחב יתקיים ביום ראשון הקרוב, 12.6.22 בגן נווה

הערב, בהפקת החברה לתרבות ופנאי, משקף את תפיסת החממ"ה בחינוך שליוותה את התלמידים במהלך השנה האחרונה. האירוע יפתח במופע שירה של להקת 'רקשרים' שקמה בתחילת השנה לראשונה ומורכבת מנערים ונערות עם ובלי צרכים מיוחדים מכל בתי הספר בעיר. לאחר מכן יעלו המגמות השונות למופע המסכם את עיקרי העשייה הרבה שגובשה והתפתחה במהלך כל השנה האחרונה.

תלמידי מגמת המוזיקה של תיכון בן גוריון יעלו עם קטעים מהמחזמר המקורי להשכיר ת'דירה, תלמידי בן יהודה ממגמת המחול יעלו למופע ריקוד. סרטים קצרים, תוצר העבודה של תלמידי מגמות הקולנוע מהתיכונים: פארק המדע, גולדה מאיר ובן גוריון יוקרנו במקום, קטעי שירה ואומנות יוצגו על ידי תלמידי ביה"ס שיבולים.

ראש העיר שמואל בוקסר: אנחנו מזמינים את כל תושבי העיר להגיע לערב המיוחד, שמופק בפעם הראשונה בעיר. אירוע תרבותי, יחודי עבור הקהילה עם ערך מיוחד. התושבים יכולים לבלות ערב מנהנה עם משפחה וחברים וגם להיחשף לכישרונות המקומיים והעשייה המקצועית של בתי הספר ובעיקר של הנוער המוכשר שלנו.

האירוע יחל בשעה 19:00 בגן נווה. תושבי העיר מוזמנים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה