מה זה שבוע עמ"ט? תשאלו את מהנדסי הסייבר לעתיד מתיכון "בן גוריון" . ראו בוידאו

$(function(){})

תלמידי הנדסת תוכנה, משכבות י' - י"א, יצאו ליום עיון בסינמה סיטי ראשל"צ, כחלק משבוע עמ"ט (עתודה מדעית טכנולוגית).
התלמידים צפו בסרט שבחרו, מתוך מאגר סרטים הרלוונטיים למגמת הנדסת תוכנה. הם נהנו מהסרט ולמדו על לוחמת הסייבר.
ואילו תלמידי י5 ו-6 טכ"מ השתתפו היום בזום עם herzliya science center. בזום שמעו על לוויני תבל ששוגרו לחלל והם מחכים בקוצר רוח לתקשר באמצעות הלוויין ולראות את האסטרונאוט הישראלי השני, איתן סטיבה, בדרכו לחלל עוד 65 ימים.

פרטי
ובאותו ענין, של הסרט בו הם צפו.

הסרט שזכה ברוב הקולות הוא 355. הסרט משלב טכנולוגיה וריגול. כך יש הכנה בשטח לקראת הצבא. התלמידים קיבלו הרצאה קצרה לפני כן ממורן כהן. ההרצאה הסבירה כיצד הטכנולוגיה באה לידי ביטוי בעולם הריגול בארץ ובעולם. ניתנה דוגמה לחיסול מדען הגרעין האיראני, פחריזאדה, שחוסל לא מזמן. המבצע כלל מכונת ירי רובוטית, מצלמות, אינטליגנציה מלאכותית ושליטה באמצעות לווין במכונת הירי. המדען בלבד חוסל באופן ממוקד, כאשר הקיפה אותו שיירה ואשתו ישבה סנטימטרים ספורים לידו.

בהמשך שבוע עמ"ט ושבוע החלל - תלמידי י5 ו-6 טכ"מ השתתפו היום בזום עם herzliya science center. בזום סיפרו על לוויני תבל ששוגרו לחלל. התלמידים למדו על האתגרים בתפעול המהלך, איזו אינפורמציה הלוויינים משדרים, כיצד רכיבי התוכנה והחומרה משתפים פעולה וכיצד נעזרים בפאנלים סולארים. משה לינגר הסביר כיצד באים לידי ביטוי בארץ ובחלל שדות וגלים אלקטרו מגנטיים, כיצד עובדת התקשורת עם הלווינים . מחכים בקוצר רוח לתקשר באמצעות הלוויין ולראות את האסטרונאוט הישראלי השני ,איתן סטיבה, בחלל עוד 65 ימים.

שבוע עתודה מדעית בעיצומו והפעם כיתות יא 4,5 מגמת הנדסת תוכנה יצאו אל עבר מוזיאון האשליות. הפעם, הם שינו את נקודת מבטם לא רק מעולם הקוד... 

כל האירועים החדשניים הללו הם בהובלת: צוות הנדסת תוכנה ורכזת המגמה גלינה וייסבלאי.
נטלו חלק גיא דביר ומורן כהן.

ראו סירטון:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה