נבחרה מועצת התלמידים של מחוז מרכז לשנת הלימודים תשפ"ב

$(function(){})


דמוקרטיה במיטבה: בני נוער המייצגים את בתי הספר מכלל הרשויות במחוז מרכז: יהודים וערבים, חילונים ודתיים חברו ובחרו את בעלי התפקידים למזכירות המובילה את מועצת התלמידים של מחוז מרכז בשנת הלימודים הקרובה.

דוברות מחוז מרכז משרד החינוך

במרכז היו"ר :דורון שחור תלמידת תיכון 'גלילי', כפר סבא. מימין - סיו"ר עבד אלחלים חאג' יחיא תלמיד תיכון עמל 'אלאחווה ע"ש יוסף שאהין', טייבה ומשמאל מזכ"ל המועצה יואב חן תלמיד תיכון 'מקיף ג' העמית', ראשון לציון


מועצת התלמידים הינו גוף ייצוגי הפועל ומופעל על ידי מנהיגות נוער, הגוף מקדם ערכים דמוקרטיים בבתי הספר ובקהילה. המועצה נבחרת בבחירות דמוקרטיות, ועליה לייצג את כלל תלמידי בתי הספר. הפעילות במועצה מאפשרת התנסות באזרחות פעילה תוך עמידה על זכויות האדם והאזרח. מעורבותה של המועצה בחיי בית הספר מחזקת את קהילת בית הספר כגוף חינוכי. כמו כן, היא מכינה את התלמידים לחיים בחברה דמוקרטית.

להלן נבחרת המחוז:
לתפקיד יושבת ראש המועצה נבחרה דורון שחור תלמידת תיכון 'גלילי', כפר סבא.
לתפקיד סגן יושבת הראש נבחר עבד אלחלים חאג' יחיא תלמיד תיכון עמל 'אלאחווה ע"ש יוסף שאהין', טייבה.
לתפקיד מזכ"ל המועצה נבחר יואב חן תלמיד תיכון 'מקיף ג' העמית', ראשון לציון.
לתפקיד יושב ראש הועדה אתית משפטית המשמשת כוועדת ערר עליונה של מועצות התלמידים והנוער בישראל, תוך דיון בערכאות שעברו את כל גלגל המועצות נבחר מרטין אלבצ'או תלמיד תיכון 'איש שלום', כפר יונה.
לתפקיד יושבת ראש של ועדת נוער וקהילה מוציאה לפועל את תכניות המועצה הארצית במגוון ועדות משנה ובפורומים שונים נבחרה אור שיה ספילקין תלמידת תיכון 'מטרווסט', רעננה.
ברכות לכל בעלי התפקידים ובהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה