סניף מכבי צעיר בנס ציונה נרתם למען הכבאים

$(function(){})

בסניף מכבי צעיר בנס ציונה לא נשארו אדישים לאור השריפות הקשות במדינתנו בשבוע שעבר, והחליטו לעשות מעשה. בסניף ארגנו אוכל טעים ומנחם, לצד מכתבים מעוררי השראה, וחילקו אותם לצוותי הכיבוי.

פרטי

השריפות הרבות שפוקדות את ארצנו בשבועות האחרונים הדירו שינה מעיני כולם, אך בעיקר מעיני צוותי הכבאות השונים. הצוותים עובדים מסביב לשעון, ומנסים להשתלט על שריפות כדי לשמור על הסביבה שלנו.

בסניף מכבי צעיר בנס ציונה לא נשארו אדישים, ונרתמו למען הכבאים עם מחווה מרגשת מאוד.

בסניף, בראשות שי צוריה וחן ורשביאק, אספו מנות אוכל מנחם, ממתקים ומכתבים, ויצאו כדי להביא את הציוד לכבאים העובדים בשטח.

צוריה אמרה: "מיום ראשון, כאשר שמענו כסניף על השריפות הקשות שתקפו אותנו ופגעו בשטחים עצומים ואפילו בבתים של משפחות, הרגשנו כסניף שעלינו לפעול שעל פי צו השעה. איננו יכולים לשבת בחוסר מעש, כאשר יש כבאים אמיצים שנלחמים בכל מאודם ומשפחות שלמות שמאבדות רכוש בעלי חיים ואת האיזור שבו הם גדלו ובו הם חיים".

צוריה המשיכה: "לאחר חשיבה, החלטנו לגייס משלוחים של אוכל טעים ומנחם שיחזק את כוחותינו שעייפים ומותשים מהמאמץ להציל את המצב. התחלנו לאסוף עוגות עוגיות, מכתבים וכל דבר מעודד שעלה על הדעת. השמועה שמכבי צעיר - נס ציונה מגייסים מזון עבור הכבאים ומשפחות שנפגעו מהשריפה הופצה ואנשים טובים פנו אלינו במטרה להשתתף. בהזדמנות זו אודה לאותם אנשים, שבלי להניד עפעף ללא שום תמורה אספו עבורינו מצרכים לאותם גיבורים בשטח".

"תודה ענקית לעופר ממתוק התפוח, לאיל מאפים, ולגלידות רזלי על שעזרו לנו ותרמו בעין יפה וברוחב לב פירות, מאפים וגלידות", אמרה צוריה, "ולסיום, אודה לעוד בן אדם אחד שבלי יותר מדי רעש הוציא לפועל את הפרויקט בזמן כל כך קצר ועם המון אהבה - יו״ר הסניף, חן ורשביאק, שנסע בשם הסניף עד ירושלים וכאשר ביקשו ממנו להגיע לתחנה נוספת בבית שמש בה הכבאים עדיין עובדים קשה הוא הגיע גם לשם".

צוריה סיימה: "בסניף שלנו כבר מתכוננים לשנת הפעילות החדשה ומצפים לפתוח בהתרגשות של שערי הסניף בימי שלישי ושישי לחניכי ג'-ח'. ואף על פי הערפל שאופף את פתיחת השנה בצל הקורונה,  אני מרגישה שביחד עם חבורת אנשים כאלה טובים שרואים את האחר ופועלים למענו אנחנו נצליח גם השנה ליצור מקום בטוח וטוב לחניכים ולבוגרים של מכבי צעיר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה