תלמידי כיתה י"א-י"ב בנס ציונה קיימו שבוע הכנה לצה"ל ולעידוד שרות משמעותי

$(function(){})

לראשונה בעיר, התקיימו השבוע מגוון אירועים עבור מלש"בים בנס ציונה. השבוע כלל כנס חשיפה למכינות ושנות שירות, יום צה"ל עירוני, הרצאה של זיו שילון וביקור של ניידת מיטב בתיכונים.

דוברות

תלמידי כיתה י"א-י"ב בנס ציונה קיימו שבוע הכנה לצה"ל ולעידוד שרות משמעותי

לראשונה בעיר, התקיים בשבוע האחרון שבוע הכנה שלם של אירועים עבור תלמידי כיתות י"א, י"ב ומטרתו הכנה לשרות משמעותי בצה"ל. במהלך השבוע קיבלו הנערים והנערות מידע חיוני בנושאים: מכינות, יחידות קרביות, שרות משמעותי ועוד. השבוע מהווה נקודת פתיחה לתכניות הכנה לצה"ל השנתיות לכיתות י"א+ י"ב.

ביום ראשון השבוע התקיים כנס חשיפה למכינות ושנות שירות לכיתות י"ב בתיכונים בן יהודה, פארק המדע ושיבולים - בהשתתפות מעל 300 בני נוער. בכנס פגשו תלמידי התיכון את בוגרי בתי הספר בעיר, אשר עברו שנת שירות ומכינה והגיעו לספר מניסיונם על השנה המשמעותית עבורם.

ביום רביעי השבוע, התקיים יום צה"ל עירוני לכלל כיתות י"א בעיר, בהשתתפות מעל 700 בני נוער מכלל בתי הספר בעיר. הכנס נפתח בברכות של ראש העיר, שמואל בוקסר וראש לשכת גיוס רס"ן תמיר עגיב. מייד לאחר מכן התקיים פאנל בוגרים של העיר אשר סיפרו על השירות שלהם, כיצד הגיעו לתפקיד ומה עשו בו. הפאנל כלל בוגרים המשרתים בתפקידי לוחמה משמעותיים, הדרכה ופיקוד. לאחר מכן נהנו התלמידים מהופעה של להקת פיקוד צפון.

הכנס הסתיים בהרצאה מעוררת השראה של זיו שילון, לוחם צה"ל אשר נפצע בפיצוץ מטען בגבול רצועת עזה בשנת 2012, הפך לסמל לאהבת המדינה, להקרבה ולאומץ לב. בהרצאתו המרתקת הכניס זיו את בני הנוער לעולמו, לרגעיו הקשים, לאתגרים וסיפר גם על הצמיחה, החלומות, המוטיבציה להגשימן ועל הפרופורציה והכלים שקיבל בדרך.

ביום חמישי 15.9 ביקרה ניידת קהילה של מיטב בבתי הספר העל יסודיים בעיר ונתנה מענה לשאלות תלמידים המיועדים למלש"ב (מועמד לשירות ביטחון) בין היתר ניתן מידע על השירות, על הנתונים שלהם ועל זימונים עתידיים. בערב יום חמישי, התקיימה במועדון טוסקנה הרצאה לכיתוב י"א וי"ב מפי עופר אלוני, טייס קרב לשעבר וקברניט באל אל, אשר דיבר על "עוצמת הבחירה".

שבוע שרות משמעותי יחתם ביום ראשון הקרוב, בו עתיד להתקיים כנס חשיפה נוסף למכינות ושנות שירות, עבור תלמידי כיתות י"ב בתיכון גולדה ובן גוריון.

ראש העיר שמואל בוקסר: "אנחנו יודעים שהמעבר מהתיכון לצה"ל הוא נקודת ציון משמעותית וחשובה מאוד בחיי הנערים והנערות שלנו. מידע והיכרות עם העתיד לבוא והאפשרויות הרבות, נותנת כלים לקבלת החלטות מושכלת. אני מודה למחלקת נוער צעירים וקהילה ולכפיר פוני על הובלה והכנה של השבוע החשוב הזה. אני משוכנע שהמידע שהנוער שלנו קיבל בשבוע האחרון, יסייע לו בהמשך הדרך".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה