46 קבוצות וכ400 שחקנים בליגת הקט רגל העירונית לנוער שהחלה השבוע

$(function(){})

הטורניר הפועל בעיר זו השנה העשירית ברציפות, שבר השנה את שיאי ההשתתפות עם 46 קבוצות ומספר המשתתפים הגדול ביותר עד כה

דוברות נ.צ

46 קבוצות משתתפות וכ 400 שחקנים בליגת הקט רגל העירונית לנוער שהחלה השבוע

אתמול, יום א' הגיעו מאות בני נוער למגרש הכדורגל הסמוך לאולם ספורט לב המושבה לאירוע פתיחת טורניר הקיץ המסורתי בקט רגל לנוער

בטורניר משתתפים קבוצות נוער בשלוש שכבות גיל: ה'-ו', ז'-ח', ט'-י"ב. ילדים ובני נוער מכל בתי הספר והשכונות בעיר נרשמו מבעוד מועד לטורניר והגיעו לערב הפתיחה החגיגי.

עבור בני הנוער הוצבו בערב הפתיחה דוכני אוכל מגוונים. כל קבוצה רשומה, קיבלה תלבושת בצבע ייחודי לה. מיד לאחר שלב הברכות החלו המשחקים, שימשכו במהלך ימי החופשה ועד לתאריך 10.08 - בו יתקיים אירוע הגמר החגיגי.

את הטורניר שיתקיים שלוש פעמים בשבוע בימים א' ג' ו ד' מהשעה 19:00 ועד השעות הקטנות של הלילה, מוביל מדריך הנוער אלעד ג'מיל בשיתוף עם צוות מחלקת נוער, צעירים וקהילה, מחלקת הספורט, הרשות לביטחון קהילתי, מחלקת האירועים של החברה לתרבות ופנאי ואגף הביטחון בעירייה.

רכז הטורניר אלעד ג'מיל: השנה נרשמו כ- 400 בני נוער לטורניר. כל שנה זה מרגש מחדש לראות את ההיענות הגבוהה והרצינות של כל בני הנוער שנרשמים מראש, מגבשים קבוצות ושומרים על משמעת מופתית. גם השנה אנו נהנים מצוות השופטים המצוין בטורניר.

את בעיטת הפתיחה המסורתית בעטה מנכ"לית העירייה, דפנה קירו כהן, בשם ראש העיר, שמואל בוקסר, שבשל נסיעה משפחתית, נבצר ממנו להגיע לאירוע. המנכ"לית אמרה לנערים כי הניצחון חשוב אך לא פחות ממנו הדרך- ההוגנות, החברות והערבות ההדדית.

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הנוער מאיה פז שקולניק בירכה את הנערים על ההשתתפות ואמרה: "טורניר הקט רגל מהווה את אחד מאירועי השיא לבני הנוער בקיץ. מרגש כל פעם מחדש לראות את בני הנוער מגיעים בשעות הערב, מבלים שעות בפעילות ספורטיבית תוך כדי שהם מכבדים אחד את השני, מקשיבים לשופטים ומשחקים בצורה הוגנת. אני מודה לראש העיר שמואל בוקסר, על הבנת הצורך, עידוד פעילויות בקהילה והרחבתן, תודה למנהל הטורניר אלעד ג'מיל המוביל מידי שנה בהצלחה רבה את הליגה ותודה לכל השותפים: מחלקת הנוער, המחלקה לספורט, אגף הביטחון והרשות לביטחון קהילתי. אני קוראת לכל בני הנוער להגיע ולהשתתף.

דוברות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה