איפור חוצה גבולות

$(function(){})

מי שנוהגת להתאים את איפורה לפי צו העונה, תתעניין לגלות שהטרנד החדש שמככב במראות של ירין שחף לעונת הקיץ הוא איפור שאינו מתוחם. הנה כמה דרכים ליישם את טרנד המתפרץ מגבולות הטבע.

עכשיו, כשמזג האוויר הפך להיות נעים, עונת האירועים בפתח ומרגישים קיץ באוויר, זה הזמן להתהדר במראה חדשני.

 ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי מסביר:המראה הזה, אותו אני מכנה "היום שאחרי", נוצר בהשראת החופש לחזור  לעצמנו ללא מגבלות של מרחק יציאה מהבית ובטח ללא מגבלת מסכות. האיפור  מתפזר לכל הפנים והופך להרמוני. התוצאה המתקבלת היא נעימה למראה, והכי חשוב – לא אינה דרמטית מדי ולא מאפילה על הלבוש.

  איפור :ירין שחף, צילום:  מריה סולוביוב

 

  • מורחים צלליות עם האצבעות - עזבו אתכם מהאיפור המדויק והקפדני, תשכחו מהמכחולים והמברשות. הטרנד החדש בתחום הטכני של האיפור הוא - איפור בעזרת האצבעות. (נקיות, כן?) התוצאה מוצלחות לא פחות ממברשות. איך יוצרים את המראה בעזרת כריות האצבע? בדרך הבאה: מניחים מייק אפ משולב בפודרה. המאפשר מריחה מהירה וחוסך את זמן קיבוע הפודרה. מורחים עם האצבע על העפעף צללית אפורה -כסופה דומיננטית ומעליה צללית לבנה או לחלופין מסתפקים בגוון אפור עכבר על כל העפעף.

 

  •  תוחמים את העין בעיפרון שחור ומטשטשים - כדי להגיע לתוצאות טובות יש להבריש את הריסים במסקרה בסוף התהליך. כך ניתן להבטיח שהריסים לא יתלכלכו משאריות הצלליות.
  • יוצרים נמשים בעזרת שניים או שלושה עפרונות עיניים  במנעד גוונים של חום.  יש לנקד בעדינות ולהימנע מהדגשת יתר. קל מאוד ליפול למראה המוגזם והלא טבעי. מומלץ לעשות זאת בשלבים (להוסיף – תמיד אפשר). לסיום, מעמעמים את הניקוד בעזרת פודרה.

הנמשים מייצגים אופי ג'ינג'י, צעיר ומראה הרפתקני שאינו מתנצל. כבר לפני כמה שנים, הפסיקו המאפרים לנסות ולהסתיר את הנמשים כחלק ממגמת האיפור הטבעי (NO MAKEUP LOOK). בסיס האיפור הפך להיות שכבה דקה יותר, אשר חושפת מראה טבעי. הנמשים מסמלים מראה טבעי וצעיר. לכן, הרצון להבליט אותם מתיישב עם  התפיסה של אנטי אייג'ינג אשר נשענת על הדגשת אלמנטים המקושרים לרוח הנעורים

 

  • טיפ שפתיים- ליצירת מראה שכזה חשוב לתחום אותן בתוחם בגוון טבעי, תוך שמקפידים לחרוג מגבולות הקו של השפה בין מילימטר לשניים. בסוף התחימה, עוברים עליהם בליפסטיק ורוד- בייבי ומטשטשים את הגבולות בעזרת כרית האצבע.

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה