אסתטיקה טכנולוגית

$(function(){})

מהצצה חטופה במדיה קל להבחין כי בשנים האחרונות הפכו הצרכנים בתחום האסתטיקה למתוחכמים יותר ובעלי צרכים מוגדרים ומובחנים יותר.

קמט עתידי

בין הדרישות הברורות שהפכו בעשור האחרון לבון-טון הצרכני בתחום ניתן למצוא את ההעדפה המובהקת לטיפולים שהם:

  • "ללא ניתוח", קרי טיפולים לא פולשניים
  • בעלי יעילות מחקרית מוכחת
  • בעלי מקדמי בטיחות גבוהים
  • "ללא כאבים" וגורמים למינימום אי נוחות
  • דורשים מינימום "דאון טיים" (זמן החלמה והתאוששות)

דרישות צרכניות בלתי מתפשרות אלו הובילו לפיתוחים פורצי דרך בתחום הטכנולוגיה, המסוגלים לתת להן מענה מדויק ומתוחכם ביותר. פיתוחים אלה של הדור החדש יוצרים שילוב סינרגטי של רפואה קונבנציונאלית עם טכנולוגיה מתקדמת, ובעקבותיהם מתרבות גם אפשרויות הטיפול. תפקידו של הרופא להתאים לכל מטופל את קומבינציית הטיפול היעילה ביותר למצב עורו, בעולם שבו כל טיפול יכול לעמוד גם בפני עצמו וגם כחלק מתהליך הטיפול

חשוב להדגיש, כי טיפולי הדור החדש דורשים תחזוקה שוטפת לשימור התוצאות לאורך זמן.

פילינג פיקסל (לייזר פרקציונאלי)

פילינג פיקסל  המטפל בקמטים, קמטוטים ובצלקות אקנה.

זהו פילינג המתבצע באמצעות לייזר רשתי, בשיטה שבה מועברת האנרגיה באופן מחולק, בצורה של נקודות מיקרוסקופיות. חידוש זה של חלוקת הקרניים מאפשר לבצע טיפול ממוקד ויעיל, עם יכולת החלמה מהירה יותר לעומת פילינג כללי של העור. בנקודות הטיפול קיים אפקט חזק יותר ברקמה, ובמקביל קיימת יכולת בקרה ושליטה על עומק חדירת הקרניים, הכווייה המכוונת מדודה וקיים פחות חימום יתר.

תוצאת הטיפול מצוינת, ומאופיינת בהחלמה מהירה. מעבר להפחתה של הכתמים ועידון הקמטים והצלקות, הטיפול מעודד צמיחה של קולגן חדש, ובכך משפר את מרקם העור באופן משמעותי.

 

קליר ליפט – טיפול למיצוק העור

הטכנולוגיה העומדת לרשותנו מאפשרת לטפל במיצוק העור, חידושו, טיפול בצמצום צלקות, עידון קמטים ובנייה של קולגן חדש צעיר ואיכותי המשפר את התשתית העורית העמוקה ביותר.

הטיפול, המתבצע ע"י ידית לייזר, גורם לפציעה מיקרוסקופית מבוקרת בעומק העור, תוך הרגשה של חימום קל של העור בלבד וללא תופעות לוואי. יכולת החדירה לעור בצורה מתוחכמת, סלקטיבית, ממוקדת ומדויקת נותנת אפשרות להגיע לגירוי של תשתית טובה איכותית המשפרת ומשדרגת את העור.

הטיפול משיג חידוש ומוצקות של העור יחד עם קילוף עדין מבוקר בו זמנית. יתרון נוסף הוא אפשרות טיפול באזורים עדינים בפנים ובגוף, בהם העור דק במיוחד, כגון: מסביב לעיניים, בעפעפיים העליונים, בצוואר, באזור הדקולטה (מחשוף) ובגב כפות הידיים.

הטיפול אינו מצריך "זמן בית", והאפקט הוא מצטבר כשהתוצאה ניכרת טוב יותר לאחר      כ-4-5 טיפולים.

 

הזרקת חוטים נמסים להצערת העור
הטיפול בחוטים הוא טיפול מהפכני המיועד להצערת עור הפנים והצוואר, לשיפור מראהו ולמיצוקו. החוטים הנמסים בתוך העור מעודדים יצירה של קולגן חדש, ויוצרים תשתית איכותית ותומכת לעור. הטיפול אף מסייע בהאטת תהליך הזדקנות העור ולכן מתאים מאוד גם כטיפול תחזוקתי בגיל צעיר יחסית.
בשיטה זו הרופא מחדיר לעור באמצעות מחט דקיקה חוט רפואי נספג מסוג פולידיאוקסנון, המצוי ברפואה הכירורגית מזה שנים רבות. חוט זה משמש בניתוחים כחומר תפירה השומר על האלסטיות של התת-עור. לאחר ההזרקה מתפרק החוט בעור בתהליך של פירוק ביולוגי האורך 3-8 חודשים,

לכל אזור מוחדרים מספר חוטים בבת אחת.

החוטים יוצרים רשת תת עורית המחזקת את תשתיות העור , הם נבדלים בעוביים שלהם

חוטי רשת  מוחדשים בצורת מניפה בעור   בכמות יותר גדולה , ההשפעה מתחילה מיד אך ניכרת כחודש לאחר הטיפול .

חוטים עבים מיועדים לאפשר הרמה ועידון של קו הלסת.

חשוב לציין: הטיפול בחוטים אינו תחליף לניתוח פנים או להרמה של נפחים גדולים או עור מדולל.

 

טיפולי חמצן (ג'טפיל)

טיפולי חמצן (מזוטרפיה חמצנית ללא מחטים) מהווים חידוש כה מהותי שלמעשה הם שינו את תפיסת רפואת העור האסתטית בכל הקשור לשיפור מרקם העור.
החידוש פורץ הדרך הגיע מטכנולוגיית טילים רוסית, כשהרעיון הוא שימוש בלחץ אוויר סילוני של 6 אטמוספירות לצורך יצירת מעבר תוךעורי והחדרת חומרי הזנה חיוניים לעור. (להשוואה, הלחץ האטמוספרי על פני הקרקע הוא של אטמוספירה אחת, בתא לחץ בבית חולים הלחץ הוא של שתי אטמוספירות.) באמצעות הלחץ האטמוספרי נוצרת וויברציה בעור הגורמת לפתיחת חלון קטן דרכו מעבירים מולקולות של ויטמינים, מינרלים, מים וחמצן החודרות לעור. באמצעות החדרת לחות רבה וחומרים פעילים לעור, אנו משיגים חילוף חומרים מהיר, התחדשות של העור ושיפור מרקמו. התוצאה - עור קורן, זוהר וחלק יותר.

זהו טיפול מפנק ונעים המתאים לנשים ולגברים בכל הגילאים והוא מתאים במיוחד לפני אירוע, פשוט כדי להיראות טוב.

 

לסיכום

גם בשימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, כמו גם באלו הקלאסיות, הבסיס לתוכניות הטיפול השונות הוא תמיד התאמת הטיפול למטופל, למצבו ולצרכיו. לא כל טיפול מתאים לכל אחד, ולכן חשוב שתכנית הטיפול המתאימה לאדם ולאורח חייו, ותיאום ציפיות נכון יעמדו כבסיס לכל טיפול.

 לפרטים נוספים כנסו כאן 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה