בגדרה נערות מובילות במדע : תלמידות ביה"ס דרכא בגין הובילו רב שיח על העצמה מדעית נשית

$(function(){})

חדשות גדרה - בגדרה נערות מובילות במדע. הצוות החינוכי והתלמידים ערכו פעילויות מיוחדות ליום הבינלאומי. ראש המועצה, יואל גמליאל: "גדרה ממשיכה להוביל בעשייה חינוכית"

בגדרה הנשים מובילות במדע צילום יחצ

חדשות גדרה : תלמידות ביה"ס דרכא בגין הובילו רב שיח על העצמה מדעית נשית

החודש התקיים היום הבינלאומי לנשים ונערות בגדרה. במדע בתיכון דרכא בגדרה בגין ציינו אותו במפגש מיוחד של צוות החינוך המדעי עם תלמידות מדעים  מבית הספר. המפגש התקיים בהשתתפות מנהלות בית הספר ובהשתתפות עשרות תלמידות משכבות ח' וט'.

עוד באתר  - מגזין יום האישה 


מנהלת בית הספר, רוחל'ה טל, ומנהלת חטיבת הביניים, אתי חדד, סיפרו על מגמות המדעים בבית הספר בהן רובוטיקה, פיזיקה, מחשב, כימיה, ביולוגיה ועיצוב תעשייתי. בהמשך יועצת ביה"ס הציגה את תפיסת חינוך הילדים בראיית שוויון מגדרי ועידוד למידה במידה שווה במקצועות מדעיים לשני המינים. בנוסף, רכז הפיזיקה הציג נתונים המראים כי במתמטיקה 4-5 יחידות לימוד 47% מהכיתה מורכבת מבנות, ובפיזיקה רק 35%. הרכז הציג יעד של 50% בנות בכיתות, המייצג את התפלגות הבנות באוכלוסייה.


התלמידות המצטיינות דיברו ברב השיח על נושאים שונים הקשורים למדעניות ובהם פיזיקאית שחקרה את גלי הרדיו ונלחמה על שכר לנשים בתחום המדע והתעשייה, הסיבות בגללן ישנן ארבע נשים זוכות פרס נובל בפיזיקה בלבד לעומת 212 גברים שזכו וסיפרו על חוקרת ישראלית בתחומי פיזיקה וננו טכנולוגיה שפתרה חידה בת 20 שנה. 


יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "גדרה ממשיכה להוביל בעשייה חינוכית. זוהי גאווה לראות את החשיבה היצירתית, היוזמה וההשקעה של התלמידות והצוות החינוכי במפגש המיוחד ולאורך כל השנה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה