הונאת הנשים ברחבי העולם -"תרמית קיאנו ריבס"

$(function(){})

השבוע דווח בלוס אנג'לס טיימס, כי נשים רבות מרחבי העולם - מבוגרות ואמידות בעיקרן - נופלות להונאה של נוכלים שמצליחים לשכנע אותן שהשחקן המפורסם קיאנו ריבס ישמח שיתלוו אליו לאירועים יוקרתיים בלוס אנג'לס, תמורת דמי כניסה בסך כמה אלפי דולרים. "תרמית קיאנו ריבס" כבר הפילה נשים רבות מקנדה, טאיוואן וארה"ב, לפי בדיקה של הטיימס.

depositephoto קיאנו ריבס

אחד הסיפורים בפרשת ההונאה הוא של  אישה מארקנסו שבדרום ארצות הברית. אחייניתה של הגברת, אישה בשם מולי הרמיסטון, סיפרה לטיימס שדודתה משוחחת כבר שנה עם אדם שטוען שהוא קיאנו ריבס, ולטענתה, "מוחה כל כך נשטף שהיא לא מוכנה להקשיב למשפחה שלנו".

האישה, בשנות השבעים לחייה, כבר מנסה למכור את ביתה כדי לעבור ללוס אנג'לס ולהיות קרובה יותר למי שהיא משוכנעת שהוא בן זוגה האינטרנטי - כוכב "מטריקס" ו"ג'ון וויק".

לפי הרמיסטון, לפני כשנה אדם פנה לדודתה במדיה חברתית כלשהי, והציע לה לשוחח בפונקציית ה-Hangouts של גוגל.

במהלך החודשים שלאחר מכן, הזוגיות הדיגיטלית שלהם פרחה ולבלבה עד שהאדם הזה, שטוען שהוא קיאנו ריבס, שלח לדודה שרשרת ועגילים, "אותם היא עונדת מדי יום", כפי שמספרת הרמיסטון.

"אנחנו יודעים שהוא ביקש באיזשהו שלב עשרת אלפים דולר. אנחנו לא יודעים אם הוא קיבל אותם. אם הוא מדבר איתה כבר שנה, היא בוודאי נתנה לו משהו", היא אומרת. 

כדי להבין איך הנוכלות הזאת עובדת, הרמיסטון פתחה חשבון אינסטגרם פיקטיבי של אישה מבוגרת ומסודרת כלכלית, והחלה לעקוב אחרי מספר עמודי מעריצים של ריבס. "מהר מאוד ניגשו אלי חמישה אנשים שטוענים שהם קיאנו ריבס".

אז אם תקבלו הודעת חברות באינסטגרם מקיאנו ריבס או מפורסם אחר שימו לב שאין להם שום כוונה לחפש חברויות עם נשים שונות שלא מכירים ומדובר בתרמית . 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה