חודש המודעות העולמי לסרטן השד עם הצלמת יערה דלגושן וקריאה לאבחון מוקדם מציל חיים

$(function(){})

חודש המודעות העולמי לסרטן השד עמותת שלובות בקמפיין חדש להעלאת המודעות הקורא לנשים ללכת ולהיבדק
"אמא יש רק אחת, אז לכי להיבדק", "בשבילה את רצה לרופאים, ובשבילך?"

צילום יחצ עמותת שלובות להתמודדות עם סרטן

חודש המודעות העולמי לסרטן השד עם הצלמת יערה דלגושן


"אמא יש רק אחת, אז לכי להיבדק", "בשבילה את רצה לרופאים, ובשבילך?"

אלה הם חלק מהמשפטים המתנוססים על גבי פוסטרים עם צילומים ייחודיים של אימהות ובנותיהן. המצולמות בפוסטרים הן כולן אימהות המתמודדות עם סרטן השד, והן מצולמות יחד עם בנותיהן. בין האימהות המצולמות בפוסטרים היא שרון איתן, מקימת עמותת שלובות. את הקמפיין הגתה וצילמה יערה דל גושן, צלמת היריון ומשפחה, שהתמודדה גם היא עם סרטן השד. בקמפיין התנדבו ותרמו נשות מקצוע החברות בארגון הנטוורקינג עצמאית: הגרפיקאית טל בארי והמאפרות חקי שחף וגליה רוזנברג רבי.

שימו לב! קביעת תור לגילוי מוקדם במרפאות קופות החולים בנס ציונה.


יערה דל גושן: "השנה הקמפיין להעלאת המודעות הוא בפוקוס על דור ההמשך – הבנות שלנו. איך אנחנו דואגות לשמר את המודעות גם להן ודואגות שבעתיד גם הן יבדקו בזמן, כי מחקרים כבר הוכיחו שגילוי מוקדם - מציל חיים".


באפריל 2018, בגיל 44 בעקבות בדיקה שגרתית שערכה, נודע ליערה דל גושן, צלמת הריון תינוקות ומשפחה, חברת ארגון הנטוורקינג עצמאית, שחלתה בסרטן השד. אחרי הלם ראשוני, הציגו לדל גושן מספר אופציות לטיפול, והיא בחרה באופציה של כריתה ושחזור.

"למזלי הרב זו היתה בחירה נכונה כי בביופסיה גילו ממצא מסוג אגרסיבי והתוצאות היו יכולות להיות שונות לגמרי. לצערי השיחזור הסתבך ועברתי עוד שני ניתוחים. בתקופת ההחלמה גיליתי את ״שלובות - חיבור חדש לחיים״, עמותה אשר ייסדה שרון איתן, מקום שהפך לבית ואיפשר לי כמה שעות של התנתקות מהדאגה והחששות".

"כשחזרתי לצלם החלטתי שלכבוד חודש המודעות לסרטן השד אצלם את אותן נשים שביום אחד חייהן התערערו עם אבחון מחלת הסרטן. היה לי חשוב להראות אותן כמו שהן: מלאות עוצמה, חוסן, חוזק, נשיות ויחד עם זאת להזכיר לכל אישה להתקשר ולכל גבר להזכיר לנשים בחייו להתקשר לקבוע תור אצל כירורג/ית שד".

"זאת השנה הרביעית שאני יוזמת מפיקה ומצלמת בהתנדבות קמפיין הקורא להיבדק לסרטן השד באוקטובר, חודש מודעות העולמי לסרטן השד. כל המצולמות המשתתפות בקמפיין וגם אני, הן נשים מתמודדות עם סרטן, מעמותת ״שלובות״, שיסדה שרון איתן. בכל שנה מתנדבות לפרוייקט נשים מאירגון הנטוורקינג ״עצמאית״ אשר חוברות יחדיו ליצירה משותפת- קריאה לנשים להיבדק אצל כירורג/ית שד".


"משמח אותי לראות איך אותן נשים מגיעות לצילומים עם חששות ולאט הן נפתחות. אני רוצה שירגישו הכי יפות בעולם, כי כבר ידוע כמה שהן חזקות. בכל פעם כשאני מפרסמת את צילומי הפרויקט והעלאת המודעות לבדיקות, אני מתרגשת מהודעות של נשים שבעקבות הקמפיין התקשרו וקבעו בדיקת שד".

הכירו את עמותת שלובות להתמודדות עם סרטן 


שלובות הינה עמותה למען נשים וגברים מתמודדות ומתמודדים עם סרטן, המציעה מפגשי פנאי והנאה ללא עלות ב- 12 סניפים בארץ. מי שהקימה את שלובות הינה שרון איתן ויחד איתה מנהלות עוד נשים את הסניפים ברחבי הארץ. כולן עושות את זה בהתנדבות מתוך שליחות לחזק ולתמוך בנשים מתוך שמחה והנאה.

בכל סניף, בכל שבוע מוצעת פעילות בנושאים שונים כגון יצירה, תנועה, מוזיקה, צילום ועוד. מספר פעמים בשנה מתקיימים כנסים ארציים שכוללים פינוקים, הופעות, הרצאות ועוד. כל שנה מופק קמפיין להעלאת המודעות לסרטן שד שמבצעת אותו הצלמת יערה דל גושן אשר בעצמה התמודדה עם סרטן - בשיתוף פעולה עם נשים עצמאיות החברות בארגון הנטוורקינג עצמאית, החל ממאפרות, מעצבות תכשיטים, מעצבות שיער ועוד, המגיעות ותורמות אף הן בהתנדבות מלאה.

עמותת שלובות להתמודדות עם סרטן בשבילה את רצה לרופאים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה