להתאפר בצבעי הדגל

$(function(){})

אולי יהיה מי שיחשוב שהרחקנו לכת עם הפטריוטיות, אבל אחרי שנת הקורונה, מותר לנו: ירין שחף מגיש לך את המדריך לאיפור בגווני הלאום. לתפארת הרימל ומדינת ישראל

איפור ירין שחף צילום הילה אלקיים

אם או בלי קשר לחגנו הלאומי, הכחול הוא הצבע הכי רב-גוני בפלטת הצבעים. הוא ממוקם בצד הקר של גלגל הצבעים, בין הסגול לירוק, כמו שאר הצבעים הצוננים, והוא יוצר תחושת מרחב אין סופי - ולכן הוא מזוהה עם אין סוף תת-גוונים, היוצרים כולם תחושה של מבע עיניים עמוק.

 

כחול ים, שמים, או שפתיים?

ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות מסביר: "שפתיים בצבע כחול יוצרות ללא ספק מראה דומיננטי, מה שמתאים במיוחד למי שאוהבת להתלבש במראה אנדרוגני", אומר ירין שחף, עם זאת הוא מסייג במהרה: "אלה שיודעות לתקתק איפור בעיניים עצומות, יכולות להוסיף תת גוונים של סגול למראה מהודר ועכשווי.

 

ומה בגזרת הציפורניים?

הירידה בתחלואה היא בהחלט סיבה להרגיש לאומי. הידור הציפורניים בגווני פסטל רכים של תכלת הולמים את האופנה העכשווית, מבלי לגנוב את פוקוס מאיפור הפנים. רגע לפני שאת יוצאת מהבית, יש להניח שגם את עושה "ויש" זריז מול המראה, רק כדי לוודא שהאאוטפיט, הנעליים, הביגוד וגם התיק איכשהו ילכו יחד בצורה שמחמיאה זה לזה.

 

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה