סמדר בן אבו- על הצלחה בארגון ציבורי גדול ומה הטיפ האישי שלה לנשים אשר שואפות להתקדם

$(function(){})

הכירו את סמדר בן אבו סמדר בן אבו מנהלת אזור לכיש ואחראית גם על סניפי הדואר באזור השפלה. היא חולקת את סוד ההצלחה שלה עם נשים שאפתניות : השמים הם הגבול, אם יש רצון, רצינות ,השקעה ונכונות - הכל אפשרי!

סמדר בן אבו קרדיט צילום-דוברות דואר ישראל

סמדר בן אבו מנהלת אזור לכיש דוארת קדימה ואחראית גם על סניפי הדואר באזורנו

הדואר הוא אחד הגופים המרכזיים כיום בחיי היומיום של כולנו בין אם בקבלת חבילות, תשלום חשבונות, העברת בעלות רכב ועוד ועוד. סמדר בן אבו - מנהלת אזור לכיש מספרת עד כמה הדואר השתנה בשנים האחרונות. הדואר לא מה שהכרתם.


סמדר בן אבו , נשואה + 3 גרה ברחובות ועובדת בחברת דואר ישראל מזה 29 שנה ומונתה לאחרונה לתפקיד מנהלת אזור לכיש בחטיבת הקמעונאות. במסגרת תפקידה אחראית על כל יחידות הדואר סניפים וסוכנויות מנס ציונה עד אשקלון כולל אשדוד, רחובות, אשקלון, יבנה, קרית מלאכי, גן יבנה ועוד באזור לכיש 7 ערים, 3 מועצות מקומיות, 180 ישובים וכ-700,000 תושבים שכולם לקוחות של חברת דואר ישראל ומבקרים ביחידות הדואר.


סמדר מספרת: "הגעתי לדואר ישראל לפני 29 שנה והתחלתי כנציגת שירות ולאחר מכן עברתי לתפקיד ממ"מ מנהלים, מדריכת נציגי שירות, מנהלת דואר מרכזי יהוד, מנהלת אשכול ראשון לציון וכאמור כעת אני מנהלת אזור לכיש.

ספרי על אתגרים בתפקידך, כיצד הדואר השתנה מאז שהתחלת לעבוד:
"הדואר הינו הרשת הקמעונאית הגדולה ביותר במדינה עם כ-1300 יחידות בכל רחבי הארץ, מתוכן כ-600 יחידות דואר ועוד מאות מרכזי מסירת חבילות שפתחנו בשיתוף עסקים קטנים ובינוניים ברחבי המדינה." לדברי סמדר הדואר מהווה שחקן ראשי ומשמעותי בתחום הסחר המקוון והחבילות. "אם בעבר הדואר שימש כאשנב שירות למשלוח דואר וביצוע תשלומים ובעיקר להעברת מכתבים, בעשור האחרון תפקידנו השתנה משמעותית בעקבות הגידול בהזמנת חבילות מחו"ל. כולנו כארגון רתומים למען שירות הלקוחות כדי שדברי הדואר יגיעו ללקוחות במהירות וביעילות. בשנת 2020 חילקנו בדואר בכל הארץ 50 מיליון חבילות מחו"ל וכ-360 מיליון מכתבים. בשנים האחרונות ביצענו התאמות רבות על מנת להיערך להיקפי החבילות הגדולים מחו"ל, כמו הקמת מרכז מיון ארצי בעיר מודיעין, הממיין כ-200 אלף חבילות בממוצע מדי יום! וכן פתיחת עשרות מרכזי מסירת חבילות מחוץ לדואר בשיתוף בתי עסק קטנים.

עוד באתר - נשים בתקשורת כותבות על הכל


"בתפקידי כמנהלת אזור לכיש אני אחראית בין היתר על שיפור השירות והרווחיות ביחידות הדואר אומרת סמדר אם בעבר עבודת האשנבאי היתה בעיקר מכירת בולים, כיום אנו מציעים ללקוחות ומוכרים מגוון רחב של שירותים ומוצרים, מט"ח, כרטיסים נטענים, העברות כספים בארץ ולחו"ל וכן מטענים לניידים, רמקולים, סוללות ,אוזניות לניידים ועוד".
"האתגר המרכזי שלי ביומיום הוא להוביל ולהצליח ברתימת העובדים לשינוים ולחידושים בדואר ישראל, לקחת עובדים שנמצאים בתפקידים שנים רבות ולהמשיך לגרום להם להגיע לעבודה עם ברק בעיניים ושמחת חיים. "אני יכולה לציין בסיפוק שהצלחתי לגרום לעובדים להגביר את תחושת המחויבות וכולם מתייחסים לעבודה כ"בית שני" וכמקור פרנסתנו גם בתקופת הקורונה והסגרים בהם עבדנו בדואר כרגיל".


איך את רואה את תפקידך:
"בתקופת הקורונה התפקיד של כולנו השתנה. יש לזכור שהדואר היה אחד הגופים היחידים שהיה פתוח ברציפות גם בתקופת הקורונה ובכל הסגרים והעובדים המסורים עבדו תוך סיכון חיים של ממש ולא פעם יחידות נפתחו ונסגרו בגלל חשיפה לחולים מאומתים". "השנה הזו הבהירה לנו את משמעות הדואר וחשיבותו בחיי היומיום של הציבור ואני רואה את תפקידי כשליחות חשובה משקיעה מעצמי רבות ומתייחסת לעבודתי כעסק פרטי שלי"


מה דעתך על השינויים שחלו בדואר בשנים האחרונות:
" בחודשים האחרונים התחלנו בתהליך של זימון תור מראש במאות מסניפי הדואר. זה מהלך מורכב שבסופו של דבר יוריד משמעותית את זמני ההמתנה לנוחות הלקוחות. אנו עושים רבות על מנת ליידע את הציבור כדי שיזמינו תור מראש באתר החברה, בנייד או טלפונית ב171 ומסייעים לקשישים ומבוגרים שמגיעים ללא הזמנת תור ברגישות רבה". מהלך זה שינה משמעות את זמני ההמתנה הוריד אותם ב50% לדקות ספורות והעלה את שביעות רצון הלקוחות. כיום יש כ-200 יחידות בארץ מתוך כ-600 בהן יש זימון תור מראש מלא וכמחצית מהלקוחות כבר מזמינים תור מראש לפני ההגעה. סמדר מציינת בסיפוק רב שזימון תור מראש מוכיח את עצמו ועובד מצוין במספר רב של יחידות דואר באזור לכיש ובחודשים הקרובים השירות יורחב ליחידות רבות נוספות ברחבי הארץ"


האם יש לך טיפים והמלצות לנשים אשר שואפות להתקדם:
סמדר משיבה לשאלה זו בהחלטיות ובשמחה רבה " ללמוד, להרחיב אופקים ולשכלל מיומנויות וכמובן לא לוותר על ההתפתחות האישית והמקצועית. לחשוב תמיד מחוץ לקופסא, להעז ולא להפסיק לחלום" להציב מטרות ולפעול בנחישות להגשים אותם זה סוד ההצלחה" כמו שנאמר" אין דבר העומד בפני הרצון".

ספורט נשים בישראל הוא עובדה!


מה האני המאמין שלך וטיפים לנשים אחרות:
"התמדה והשקעה מתמדת בהון האנושי, הגברת שיתוף הפעולה בין הצוות, עבודה בשקיפות, טיפוח העובדים וראיה למרחוק" לדברי סמדר " אני מאמינה במשפט המנצח, המאפיין את עבודתי: "אם יש רצון יש יכולת". זה המוטו המלווה אותי מאז ומתמיד, כאישה השואפת למצוינות בכל תחומי החיים.


"סוד ההצלחה" אומרת סמדר "האמיני בעצמך, עשי את המיטב בכל תפקיד, אל תוותרי על הגשמת חלומות ועל יציאה ללימודים, על ההתפתחות האישית והמקצועית, תחשבי תמיד מחוץ לקופסא, חשיבה חיובית ויצירתית, אל תחששי להעז וזכרי תמיד שהשמים הם הגבול, אם יש רצון, רצינות ,השקעה ונכונות - הכל אפשרי".

כתבות על נשים חזקות ומצליחות מדור נשים בתקשרות אתר נס ציונה נט. המקומון של העיר נס ציונה ! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה