עניין של גוון: איזה איפור יתאים לצבע השיער שלך?

$(function(){setImageBanner('d18b82ad-775e-4c3d-adb9-2b2b57600b06','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46089,'Image','');})

אפלטון פילוסוף יווני, אשר כתביו שימשו אבני יסוד לפילוסופיה, אמר 'אהבה ליופי, כמו אהבה לטוב, לא צריכה הסבר'. בא לך על מראה הרמוני-מדויק? התאימי את האיפור לצבע השיער. ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות עם ההסברים:

בלונדינית?

לכי על צבעים חום בז' לצד וורוד עתיק. התרחקי מגוונים ירוקים - צהובים. העדיפי צלליות במרקם סאטן. הטקסטורה הזו מחליקה על הפנים כמו משי. הגוונים נערמים בחושניות על קימורי הפנים ומשווים לו מראה חלקלק ובוהק.

איפור: ירין שחף | צילום: מריה סלוביוב

איפור: ירין שחף | צילום: מריה סלוביוב

שחרחורת?

אמצי את הטרנד ההיילייטר" (הארות) לצד גוונים של חום-סגול-חציל. ותרי על  גוונים צהובים, כתומים. ההיילייטר הינו תכשיר איפור אבקתי או בצורת טוש צביעה. מרקמו מט והוא בהיר יותר מגוון העור הטבעי, אך בעל אותו תת גוון. תפקידו להדגיש או להבליט בעזרת הארה מקומות שטוחים או שקועים שלא כרצוי, כמו עצמות הלחי עצם הגבה והזווית הפנימית של העין.

איפור: ירין שחף | צילום: בן ליאון

איפור: ירין שחף | צילום: בן ליאון

ג'ינגי'ית?

העדיפי גוונים חומים הימנעי מגווני פסטל (צבעי גלידה) בהירים. אייליינר הוא מוצר חובה: אם את לא גרופית של צלליות, אייליינר ישרת אותך היטב. הריסים אצל הג'ינג'יות כמעט שקופים ואינם נראים, לכן פס האייליינר יהווה קונטור מושלם לעין. ולא, אל תוותרי גם על מסקרה שחורה בשתי שכבות כדי ליצור מראה ריסים כהה ומואר.

יחצ

איפור: ירין שחף, צילום מריה סלוביוב

ברונטית?

המשיכי את המגמה החומה. הגוונים החומים מתקשרים למשהו בוגר יותר, סקסי ובעיקר מחושב.  איפור מונוכרומטי הא כוכב העונה (מדובר על גוון אחד בלבד לכל הפנים: צלליות סומק ושפתון – כולם בגוון אחיד). המגמה מתאימה במיוחד לימים החמים ומעניקה מראה קליל, טבעי ומרענן.

 צילום יח"צ

איפור ירין שחף: צילום יח'צ

 

* ירין שחף הוא מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות. לאתר: https://www.yarin-shahaf.co.il/

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה