קשת בענן: ירין שחף עם המלצות לאיפור חורפי

$(function(){setImageBanner('ab47c1b2-17e9-4c66-93dc-2d564fbc4779','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46089,'Image','');})

החורף בארצנו בא והולך כשמתחשק לו מבלי להתחשב. ברגע שהוא מגיע, הוא נוכח במלוא עוצמתו. בעוד שבקיץ דרוש סוג איפור מקבע, כדי שלא ימרח וייזל, הרי שהחורף דורש שינוי במוצרי האיפור שלו. כדי להוסיף קצת סטייל וצבע לעונה הסגרירית, ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות עם מספר עצות מתאימות.

פני החורף

 

תקופת החורף מאופיינת ביובש בפנים, עור הפנים הופך פגיע. הרוחות הופכות אותו ליבש,  וגם חום מלאכותי של תנורים, או חימום ע"י מזגן אינו מטיב עימו. לכן, ההכנה הטובה טרום פעולת האיפור, היא למרוח קרם לחות גם אם העור אינו יבש באופיו. יש להזין את העור לפחות פעם ביום, כדי שמוצרי האיפור  ייצמדו לשכבת העור ויתמזגו איתו. כדאי לקחת בחשבון, שגוון העור שלנו משתנה עם עונות השנה. בחורף הוא בהיר יותר מאשר בקיץ עם השמש הקופחת. על כן, יש להתאים את גוון המייק אפ לצבע הנוכחי. מאחר ובחורף העור אינו נוטה להזיע, כדאי להשתמש במרקם מייק אפ נוזלי על בסיס מים נטול שומן. בחורף אין צורך במריחת כמות רבה של מייק אפ, אלא רק כיסוי דק ועדין למראה אחיד לכל הפנים.

 

קשת בענן

 

זה הזמן לשלול האת המיתוס, שצבעי האיפור בחורף הם על פי רוב כהים. קיימת נטייה טבעית לאפר את העיניים בגוונים כהים יותר, והתוצאה לא תמיד הולמת ולעיתים אף מוגזמת. כדי לשבור את אפרוריות היום ולהימנע ממראה משעמם, יש להוסיף נגיעה של צבע עז על העפעפיים, ומעליהם עד לגבות - צבעי פסטל רכים ליצירת ניגודיות.

צילום גדע סהר

 

הסמיקו לחיים והברישו ריסים

בעונת החורף בפרט, אין כמו לחיים סמוקות למראה בריא וחמים. הסומק מעניק נגיעה מעודנת של צבע לעור וגורם לעור להיראות חיוני. חשוב לבחור במרקם סומק עשיר בלחות, בדומה לשאר מוצרי החורף. הברישו את הריסים במסקרה על בסיס מים. גם אם את לא מאלה שמתאפרות ביום יום, על מסקרה אל תוותרי. היא  מעניקה את ה-טאץ' ההרמוני, מעצימה את המראה כולו ויוצרת מראה עיניים רענן. בסופו של יום, יש לנקות את הפנים, ולהסיר את שאריות האיפור כדי לאפשר לעור ולנשום ולהימנע מספיגת חומרי איפור לתוכו.

 

ולסיום...

בחרי את הגוונים שהולמים את עורך וסגנונך האישי. צבעי העונה הטרנדיים הם המצאה של משווקים, כדי שבכל עונה תכניסי יד לארנק. אין דבר כזה צבע עונתי. הצבע הנכון הוא זה שמתאים לעורך. רק הוא יעשה את ההבדל, ויוסיף הרבה סטייל לעונה האפרורית.

 ירין שחף צילום יחצ

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה