שדולה משלהן - הכירו את שדולת האישה החרדית והדתית שנחנכה הובלת מלכהלי.

$(function(){})

שדולת האישה החרדית והדתית נחנכה היום. בעיצומו של יום התכנסה שורת נשים מובילות מתחומן: נשות מקצוע, נשות חינוך, נשים משפיעות, נשים שנושאות בתפקידים בכירים בתחומי בריאות, עסקים ופיננסים מהמגזר החרדי והדתי. כולן, על אף הכובעים השונים, המכנה המשותף בין כולן הוא שעולם ההלכה, תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל השלמה עומדים לנגד עינין. ומתוך מכלול הערכים הזה קמה השדולה לנשים חרדיות.

קרדיט צילום שינא פרוצנסקי מגזין אשת שדולת הנשים החדשה בהצלחה

באירוע ייחודי מסוגו נחנכה שדולת האישה החרדית ודתית בהובלת מלכהלי.

אז מה הייתה מטרת ההתכנסות ומה מטרת השדולה חדשה?. 

בעיצומו של יום התכנסה שורת נשים מובילות מתחומן: נשות מקצוע, נשות חינוך, נשים משפיעות, נשים שנושאות בתפקידים בכירים בתחומי בריאות, עסקים ופיננסים מהמגזר החרדי והדתי.

כולן, על אף הכובעים השונים, המכנה המשותף בין כולן הוא שעולם ההלכה, תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל השלמה עומדים לנגד עינין. ומתוך מכלול הערכים הזה קמה השדולה לנשים חרדיות.

מטרת ההתכנסות היא להשמיע את הקול, להציף ולקדם את הצרכים, למקד ולהתמקד על נושאים ספציפיים וחשובים שבוערים וליצור קשר בין העשייה בשטח, אותה מובילות היושבות במעגל, לבין עמדת מקבלי החלטות, נציגינו בכנסת.

את הכנס פתחה אושרית סטבון, יו"ר מועצת ארגוני הנשים בישראל. דברי תורה נמסרו מפיה של חיה מושקא ליפסקר. מלכהלי הציגה את מתווה עבודת השדולה ולאחר מכן כל אחת מהמשתתפות הציגה את הנושא הבוער לה שהיא חווה בשטח העשייה שלה.

כיבדו אותנו בנוכחותם רוני ססובר, שמרימה את דגל המלחמה בעמדות הפרוגרסיביות שמנסות לחלחל ללא הרף בחברה. עמדות שפוגעות בנו כעם, כחברה וכנשים.יעל צין אשת התקשורת וכן חברי הכנסת: ח"כ אורית סטרוק, ח"כ מיכל וולדיגר, ח"כ אסנת מארק וח"כ אוריאל בוסו. ארבעה אישי ציבור שתקצר היריעה בכדי לפרט את ההערכה הרבה כלפי עשייתם וכלפי דלתם הפתוחה תדיר.

את המפגש חתמה מלכהלי במילים: "לפני שמקימים ממשלה, זה הזמן לקבל החלטות טובות ונכונות. המפגש הזה הוא הצהרת כוונות על עבודה משותפת: אנחנו כנשות השטח, ואתם כנציגים שלנו בממשלה. ביחד נביא תוצאות טובות למגזר היקר שלנו".

קרדיט צילום: שינא פרוצנסקי, מגזין אשת

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה