תהיי ליידי -סרטון שמציף את הרשת ותוקף את האופן שבו החברה מצפה מנשים להתנהג

$(function(){})

סרטון עוצמתי להפליא, תחת הכותרת "תהי ליידי, אמרו" פורסם במדיה החברתית על ידי מגזין בנות בנות. הוא מציג את סינתיה ניקסון (מתוך סקס והעיר הגדולה) הקוראת קטע כתיבה על הלחצים של להיות אישה. סרטון פרובוקטיבי, פמיניסטי ובועט במיוחד ששובר את הרשת. צפו

המילים, שפורסמו במקור בשנת 2017, הן של הבלוגר קמיל ריינוויל

"אל תהיי שמנה מדי. אל תהיי רזה מדי. ציון משקל. לרדת במשקל. תפסיקי לאכול כל כך הרבה. אל תאכלי מהר מדי. הזמיני סלט. אל תאכלי פחמימות. את צריכה לרדת במשקל. צאי לדיאטה.

אלוהים, את נראת כמו שלד. למה את לא סתם אוכלת? את נראת חולה. תאכלי בורגר. גברים אוהבים נשים עם בשר על עצמותיהם. תהיי קלה. תהיה קצת. תהיי עדין. תהי נשי. תהי גברת, אמרו. אל תדברי חזק מדי. אל תדברי יותר מדי. אל תפחדי. למה את כל כך לא מרוצה? אל תהיי כלבה. אל תהיי כל כך יהירה. אל תהיי רגשיה, אל תבכי, אל תצעקי, אל תשבעי. את תהי אישה טובה. ייקח את שמו. העתקת את שמי? פמיניסטית מטורפת. ילדו את ילדיו. את לא רוצה ילדים? אי פעם רוצה. תשני את דעתך ".

צפו : 

היי ליידי הם אומרים. החצאית שלך קצרה מדי. החולצה שלך נמוכה מדי. המכנסיים צמודים מדי. אל תחשפי כל כך הרבה עור. אל תראי את הירכיים. אל תראי את המחשוף. תתכסי. השאירי משהו לדמיון. התלבשי בצניעות. אל תהיי פתיינית. גברים לא יכולים לשלוט בעצמם. לגברים יש צרכים. את נראית מרושלת. השתחררי. תיראי סקסית. תיראי לוהטת. אל תהיי פרובוקטיבית כל כך. את מבקשת את זה.

לבשי שחור. נעלי עקבים. את לבושה מדי. את לא לבושה מספיק. אל תלבשי את הטריינינג הזה. את נראית כאילו ויתרת לעצמך. אל תיאנסי. הגני על עצמך. אל תשתי יותר מדי. אל תצאי מאוחר מדי. אל תיראי קלה. אל תמשכי תשומת לב. אל תעבדי מאוחר. אל תספרי בדיחות גסות. אל תחייכי לזרים. אל תצאי בלילה. אל תגידי כן. אל תגידי לא".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה