אופק עובדיה: "נלחמנו עד הסוף, הראנו שאנחנו קבוצה מצוינת"

$(function(){setImageBanner('5694b949-f101-42f8-a752-2f5eedeb5491','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})



הקשר שהגיע כמושאל מהפועל תל אביב בינואר, התגלה כאחת ההפתעות הנעימות של העונה: "שנה מאתגרת מאוד, לא היה קל לעזוב את מקום הנוחות. ההתחלה הייתה לא פשוטה, אבל קיבלתי יותר קרדיט ואני שמח על הגולים שכבשתי". והעתיד? "לא הכל תלוי בי"

מאת: אסף ניצן

סקציה

העונה של סקציה נס ציונה עומדת להיגמר עם הרגשה של פספוס. הקבוצה, שתסיים את העונה במשחק ביום שישי בחוץ מול הפועל רמת גן (16:00) לא השתייכה לצמרת הגבוהה במשך רוב שלבי העונה, אך הצליחה להידבק אליה לקראת הסיום, ולהגיע למצב בו כמה ניצחונות בפלייאוף העליון היו מעלים אותה ליגה. עם זאת, הקבוצה הצעירה והלא מנוסה לא עמדה בלחץ, ותשחק גם בעונה הבאה בליגה הלאומית.

הסקציה, כמו קבוצות רבות בליגה הלאומית, בנויה בעיקר משחקנים מושאלים שמגיעים מקבוצות ליגת העל, ותצטרך לבנות את עצמה מחדש בעונה הבאה. אחד השחקנים המשמעותיים של הקבוצה בחודש האחרון, הוא אופק עובדיה, שהגיע בהשאלה מהפועל תל אביב. עובדיה, שגדל בשורות האדומים, יצא לראשונה מהחממה בוולפסון כחלק מעסקת מכירתו של אופק ביטון להפועל תל אביב (השחקן היחיד שנמכר במהלך חלון ינואר מקבוצת לאומית לקבוצת ליגת על), ולאחר תקופה לא פשוטה, תפס את חולצת ההרכב וכבש שני שערים העונה.

עובדיה אמור לחזור בקיץ להפועל תל אביב, אך לא מן הנמנע שימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, כדי לצבור עוד דקות ועוד ניסיון, הפעם כשחקן מוביל בסקציה, ולא כשחקן צעיר שבא לקבל פירורים של דקות. עובדיה דיבר על העונה שעבר, על הקשר להפועל תל אביב, החיבור המהיר לנס ציונה ומה צופן לו העתיד.

אופק, הגעת באמצע העונה מהפועל, והצלחת להשתלב ואף להיכנס להרכב. ספר לנו על השנה האחרונה.

בסך הכל זו הייתה שנה מאתגרת מאוד, אף פעם לא קל לעזוב את מקום הנוחות שלך. הגעתי לנס ציונה בינואר כדי לצבור דקות , להשתפשף ובשביל לחזור להפועל ת"א מוכן ובשל יותר. אמנם ההתחלה עבורי לא הייתה פשוטה, אך עם הזמן קיבלתי יותר ויותר קרדיט ואני שמח על הכיבושים ועל חצי העונה הזו ששיפרה אותי".

מה דעתך על העונה של נס ציונה, מרגישים פספוס?

אני חושב שעשינו עונה טובה. אנחנו אמנם מרגישים קצת פספוס שלא הצלחנו לעלות ליגה, אבל נלחמנו עד הסוף והראנו שאנחנו קבוצה מצוינת".

בשנה הבאה אתה חוזר להפועל? תרצה להישאר בנס ציונה?

"לגבי שנה הבאה, לא הכל נתון לבחירתי, אני שמח לחזור להפועל תל אביב, ומקווה שאשתלב ואצליח להיות שחקן משמעותי בעונה הבאה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה