אורי גוטמן, מאמן סקציה נס ציונה: "הבסיס להצלחה שלנו – חדר הלבשה מאוחד"

$(function(){})

היום בצהריים עוד יעמוד מאמן סקציה נס ציונה על הקוים, במשחק מול בית"ר ת"א וכך במשחק האחרון מול ר"ג.
אך הוא מסיים חוזה, ועדיין לא ברור אם ימשיך.
אומר: "המטרה הראשונית הייתה להישאר בליגה, המצב במועדון היה קטסטרופלי כשהגעתי, כשרק 5 שחקנים היו חתומים. עברנו המון צמתים משמעותיים והקורונה השפיעה, אבל הראנו כדורגל התקפי".
גוטמן מספר גם על מכירת אופק ביטון להפועל תל אביב

סקציה

מאת: אסף ניצן

העונה המטלטלת של סקציה נס ציונה הסתיימה למעשה בסוף השבוע לאחר הפסד 2:0 להפועל ירושלים, שלמעשה העלה את הירושלמים לליגת העל וקבע כי הכתומים יאלצו לשחק עונה נוספת בליגה הלאומית. העונה הייתה לא קלה וכללה הרבה עליות וירידות, ודווקא שהיה נראה שאפשר לעשות סנסציה ולעלות לליגת העל, הגיעו שני הפסדים לשתי העולות, נוף הגליל והפועל ירושלים, שסתמו את הגולל על האפשרות הזו.

הקבוצה אמנם הספיקה לנצח ביום שני 0:1 את הפועל רמת השרון, ותשחק עוד שני משחקים העונה, מול בית"ר ת"א (שישי, 16:00) במשחק הבית האחרון העונה, ולאחר מכן תצא למשחק חוץ מול הפועל רמת גן.

העונה הייתה לא פשוטה, לבטח עבור המאמן אורי גוטמן, שמדבר כעת על מה שעבר עליו ועל שחקניו במהלך עונת הקורונה. אגב, לגוטמן אין חוזה לעונה הבאה ולא ברור אם ימשיך.

אורי, איך אתה מסכם את העונה?

"אני רוצה להודות לרונן זייגרמן שנתן לי את ההזדמנות בתחילת העונה לאמן את הסקציה. כשהגעתי, המועדון היה במצב קטסטרופלי מבחינת סגל השחקנים ומבחינה תקציבית, היו 5 שחקנים חתומים בלבד. לאט ובאחריות בנינו את הקבוצה יחד בידיעה שאין לנו מקום לטעויות. נתנו הזדמנויות לשחקנים צעירים ממחלקת הנוער במשחקי גביע הטוטו ובחנו קרוב ל-70 שחקנים מליגה א".

מה הייתה המטרה בתחילת העונה?

"המטרה הראשונית הייתה להישאר בליגה ולא להיקלע לקרבות תחתית. התחלנו את העונה טוב מבחינת יכולת אבל לא מבחינת התוצאות. המפנה החל כאשר רועי אנקווה קיבל לידיו את זכויות הניהול של המועדון. רועי ואני עבדנו בשיתוף פעולה מלא ופורה , חיזקנו את הקבוצה בשחקני רכש והדברים החלו להתחבר לנו. תוך כדי תנועה המטרה השתנתה לפלייאוף עליון".

ולבסוף כמעט עליתם ליגה...

"כאשר הצלחנו לעמוד ביעד החדש שהצבנו, עם האוכל בא התיאבון וניסינו ככל יכולתנו לקרוא תיגר על ירושלים ונוף הגליל, לצערי ללא הצלחה".

מה תזכור מהעונה הזו?

"העונה עברנו המון צמתים משמעותיים. התמודדנו עם הדבקה המונית של נגיף הקורונה וההשלכות היו קשות. היה לנו  עומס משחקים של 9 משחקים ב-27 ימים. זה כלל גם מכת פציעות לא סטנדרטית".

יש איזה הישג מיוחד שחווית?

אנחנו הקבוצה היחידה בליגה שמכרה שחקן בינואר, ואנחנו שמחים לראות את ההצלחה של אופק ביטון בהפועל תל אביב".

בסך הכל נראיתם טוב, איך הצלחתם לנצח למרות הקשיים?

למרות הכל, הצלחנו להציג כדורגל איכותי והתקפי לאורך רוב המשחקים והדבר הכי חזק שלנו היה רוח הקבוצה. חדר ההלבשה של השחקנים היה מלוכד ומאוחד וזה היווה הבסיס להצלחה".

כמה מילים לסיום?

"אני מודה לרועי אנקווה, לשחקנים, לצוות המקצועי והניהולי על עונה נפלאה".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה