אורן מאירוביץ': "פחות מהפלייאוף העליון ייחשב לכישלון"

$(function(){setImageBanner('bbe5674f-b049-442b-999a-dcd15eed4ea4','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})



אסף ניצן שוחח עם שוער א.כ נס ציונה, אשר התייחס לשבועיים המאכזבים שעברו על קבוצתו, ועל ההדחה מהגביע, אבל מסתכל קדימה: "נהיה חייבים להתעורר במאני טיים. עברנו עונה עמוסה, אבל אין תירוצים". על המשחק מול מכבי ת"א בשישי אמר: "מתכוננים בצורה הכי טובה". וגם, היכולת האישית: "עובד קשה ושומר על יציבות"

א.כ.

שבועיים לא פשוטים עברו על א.כ נס ציונה. הקבוצה של עמרי מימון הודחה מגביע המדינה בשלב רבע הגמר על ידי בני הרצליה, ולאחר מכן, ספגה הפסד ליגה למכבי דימונה, שפגע בסיכוייה לסיים ראשונה את הסיבוב השני, ולהגיע לפלייאוף במצב נוח יותר. עם זאת, בקבוצה יפגשו ביום שישי (15:00, תיכונט) את מכבי תל אביב למשחק חוץ, במטרה להבטיח באופן סופי את המקום בפלייאוף.

בקבוצה ינסו להבטיח את המקום השמיני, אך לא ויתרו לחלוטין על המקום ה-7, שיספק מפגש קל יותר, על הנייר, ברבע גמר הפלייאוף. בכדי לסיים במקום השביעי, צריכים בנס ציונה לנצח את שני המשחקים עד לתום העונה, מול מכבי ת"א ועירוני רחובות, ושהפועל קרית אונו יפסידו את שני המשחקים הנותרים. עם זאת, האופציה הריאלית יותר היא שהקבוצה תסיים במקום ה-8. כדי לעשות זאת, היא צריכה לנצח בסה"כ פעם אחת, ושקרית מוצקין תפסיד את המשחק היחיד שנותר לה.

לקראת השבוע הגורלי, דיברנו עם אורן מאירוביץ', שוער הקבוצה, על המשך העונה, האכזבה בגביע, ועל העונה שלו באופן אישי. מאירוביץ' פתח ואמר: "המטרה שלנו כעת היא כמובן להתברג בפלייאוף העליון, פחות מזה ייחשב ככישלון. אמנם חווינו אכזבה בגביע, זוהי מטרה אחת פחות עבורנו, אבל נשארנו עם הליגה ששם נהיה חייבים להתעורר במאני טיים.

"אכן עברנו עונה עמוסה ולא רק שלושת השבועות האחרונים. יש השפעה, באופן טבעי, לכל מה שעברנו. יש עייפות, יש פציעות אבל אין תירוצים. אנחנו צריכים לעלות למגרש ולדעת שכל אחד מאיתנו נתן 110% עד הבאזר".

על ההפסד האחרון לדימונה אמר מאירוביץ': "לדעתי אי אפשר לומר שהיינו פייבוריטים, דימונה קבוצה טובה בפלייאוף התחתון. מה שכן, זה לגמרי תלוי בנו, לא היינו מספיק מפוקסים ועשינו טעויות קריטיות במהלך המשחק. הטעויות היו גם בסוף כשכבר הגענו למצב של שיווין ואיבדנו ריכוז".

על המשחק הקרוב מול מכבי תל אביב אמר: "אנחנו מתכוננים למשחק בצורה הטובה ביותר, זהו משחק חשוב מאוד עבורנו על העפלה לפלייאוף העליון. הגענו לישורת האחרונה בליגה ואנחנו רוצים מאוד להצליח כקבוצה".

על האפשרויות בסיבוב הראשון של הפלייאוף אמר: "אין העדפה לגבי קבוצה מסוימת בפלייאוף. כרגע אני חושב שעל מנת שנסיים את העונה בטעם טוב אנחנו צריכים לחשוב רק על מכבי ת''א ועל רחובות במחזור האחרון כדי להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון".

על העונה שלו מבחינה אישית אמר מאירוביץ': "מבחינה אישית אני די מרוצה מהעונה שלי, אני עובד קשה ושומר על יציבות. אני בסך הכל מנסה לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר ועל הדרך גם נהנה מזה מאוד. יש כמה משחקים קריטיים לפנינו ואני מקווה שנצליח כקבוצה להיראות טוב יותר מהשבועיים האחרונים ולנצח כמה שיותר עד לסוף העונה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה