איך תגיע עירוני לפלייאוף – כל התסריטים

$(function(){})

היום ב 17:00 תתארח עירוני אצל גלבוע/גליל במשחק האחרון של העונה הסדירה, משחק אשר יקבע אם תעפיל הקבוצה למשחקי הפלייאוף או תשחק בפלייאוף התחתון. טל דן הפצוע בספק

 ג'יי פי טוקוטו  באדיבות מנהלת הליגה, צילום: לירון מולדובן

החדשות הטובות הן שעירוני תלוייה רק בעצמה – אם תנצח היא תכנס למשחקי הפלייאוף ואולי אפילו מהמקום השישי – שימנע מפגש ברבע הגמר עם מכבי ת"א או הפועל ירושלים. בכדי שהתסריט האופטימי הזה יתרחש, זקוקה עירוני, מעבר לנצחון על גלבוע/גליל, גם נצחון של באר שבע על מכבי חיפה. במקרה כזה, כאמור, תעפיל עירוני מהמקום השישי ותתייצב לסדרה של הטוב משלושה משחקים מול מכבי ראשל"צ.

במקרה ועירוני תפסיד לגלבוע/גליל, אזי בכדי להעפיל לפלייאוף היא זקוקה או לנצחון של מכבי אשדוד על הפועל ת"א או לנצחון של חיפה על באר שבע. במקרה ועירוני תפסיד, באר שבע תנצח את חיפה והפועל ת"א תנצח את אשדוד, יווצר בית משולש בין עירוני, הפועל ת"א ובאר שבע. בבית כזה תהיה עירוני אחרונה, בגלל התבוסה שנחלה לפני שבועיים להפועל ת"א 105:75 ואז לא תעפיל לפלייאוף.

מכיוון שסביר להניח שהפועל ת"א תגבור על אשדוד, שכבר ירדה ליגה ולא ניצחה באף משחק מאז החזרה למגרשים, ושבאר שבע תנצח בביתה את מכבי חיפה, שחסרה את השחקן הטוב ביותר שלה, ספידי סמית', שנמצא בבידוד, אזי למעשה עירוני תהיה חייבת לנצח את גלבוע/גליל, הקבוצה היחידה בארץ שלא נוצחה באף משחק מאז החזרה מפגרת הקורונה.

בתמונה: ג'יי פי טוקוטו – עשה טריפל דאבל נדיר מול אשדוד. עירוני תהיה חייבת אותו בשיאו גם מול גלבוע/גליל . ואנחנו במדור הספורט של נס ציונה נט מחזיקים להם אצבעות . שידור ישיר של המשחק ערוץ 5 .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה