איפה תשחק הסקציה? האוהדים בחששות מוצדקים, אך כנראה שמר רועי אנקווה עדיין לא חושב שמגיע להם תשובות ברורות...

$(function(){})

האוהדים בלחץ כבר כמה ימים, חברי מועצת העיר מעלים הצעות לקצץ בתמיכה ורק רועי אנקווה הבעלים/ מנכ"ל לא טורח לענות פומבית תשובה ברורה. גם לא מתייחסים לכך בדף הפייסבוק של הקבוצה, אלא מסתפקים בתגובות מזלזלות של הדובר.

ראו מה חושבים האוהדים וכן תגובה חשובה ומשמעותית של האוהדת שרונה אלדד

ארכיון

ל ק ו ר א י נ ו :

ייתכן ןלמר אנקווה שיקולים נוספים וענייניים, כמו לדוגמה הקיבולת של האיצטדיון בראשל"צ שתהיה בעייתית במשחקים משמעותיים ואולי תביא להתנגדות המנהלת.

הכל אפשרי, אך הוא לא יכול לנהוג בקבוצה כברכושו הפרטי ולהתעלם מחששות האוהדים. וזאת למרות שרכש את זכויות הניהול שלה, כל עוד הוא נשען גם על תמיכה עירונית ומשתמש באיצטדיון שלה.

מישהו צריך להזכיר לו זאת...

וכך פורסם בדף הפייסבוק המועדון הכתום:

קצת על המפלצת שנקראת המושבה.
בשנת 2011 נוסד איצטדיון המושבה בפתח תקווה אשר משמש כמגרש הביתי של קבוצות מכבי והפועל פ"ת.
מאז הקמתו שיחקו באיצטדיון עוד 4 קבוצות בתקופות שונות בליגה הבכירה והן:
הפועל ת"א, הפועל כפ"ס, בני יהודה והסקציה שלנו.
במפלצת הזו אותן קבוצות כשלו וירדו בזו אחר זו כי אותה מפלצת מתקשה לייצר ביתיות חזקה וגם קבוצות בסדר גודל של הפועל ת"א ופ"ת עם קהל גדול לא הצליחו לשרוד, אז על אחת כמה וכמה קבוצות קטנות פשוט נבלעות שם בגודל העצום שמשרת אך ורק את המועדונים הגדולים עם קהל ענק!!!
עשינו סקר ואילו הממצאים על המפלצת שנקראת מושבה:
מכבי פ"ת ירידות שנים 11/12, 18/19 ו - 21/22.
הפועל פ"ת ירידות שנים 12/13 ו- 14/15.
הפועל ת"א ירידה בשנת 16/17.
סקציה נס ציונה ירידה בשנת 20/21.
הפועל כפ"ס ירידה בשנת 21/22.
סה"כ 8 ירידות ב11 שנים מאז הקמתו
.
מסקנה אחת האיצטדיון הזה אינו ראוי למועדון קטן ואינו מהווה ביתיות בשום דרך.
לפני כשבוע נחתם הסכם בין עיריות ראשל"צ ונס ציונה ובוא סוכם שהסקציה שלנו תוכל להשתמש באיצטדיון הברפלד לעונה הקרובה בליגת העל, לכאורה זהו יכול להיות איצטדיון טוב וביתי עבורנו מעבר לכך שזה יכול להיות תיקון לעונה האחרונה בליגת העל.
אך משהו נעצר וחוסם את הדרך לשם,
תוך כדי חוסר הבנה מוחלט שבחירה במושבה על פני הברפלד שוב יגזור על הקהל הנס ציוני שברובו בנוי על בני העיר משפחות וילדים גזר דין מוות!
קהל ששוב שוללים ממנו את הזכות גם אם זה לא בעיר שלנו (כי לא עמדו בהבטחות לשיפוץ איצטדיון הפרדס) להנות מחווית ליגת העל במרחק של 10 ד נסיעה ולא בילוי שבועי על הפקק של המדינה.
מועדון האוהדים הלב הכתום מצפה שהמסר לא יפול על אוזניים ערלות ומשהו ישתנה בגישה ובצורך לקרב את העיר למועדון ולא להיפך!!!
----------------
וכך כתבה שרונה אלדד
מכתב מהצד הנשי של העיר הכתומה
מאת Sharona Eldad .
הסקציה הוא מועדון של עיר קטנה, משפחתית ומחבקת, עם הסטוריה ארוכת שנים ומורשת.
אחרי כל כך הרבה שנים אשר בהן הסקציה דשדשה בליגות הנמוכות, היא טיפסה מעלה והעפילה לליגת העל לפני 3 שנים.
לא התאפשר שתשחק באצטדיון הפרדס, ונבחר אצטדיון המושבה.
אוהדים רבים לא יכולים היו להגיע בגלל המרחק הרב ופקקי התנועה, וכך נמנעה מהם חוויה מיוחדת, והסקציה כקבוצה יצאה נפסדת מאוד ממיעוט האוהדים.
כעת חזרה הקבוצה בשנית לליגת העל, ויש לבחור בין 2 אפשרויות:
1. אצטדיון המושבה - הכנסה אולי גבוהה יותר ממכירת כרטיסים באצטדיון גדול, אבל קבוצה שתראה מעט קהל, בלי תחושת ביתיות, ממש להיות זר בתוך ביתך. וסיכוי נמוך מאוד להישאר בליגת העל.
2. אצטדיון הברפלד - הכנסה נמוכה יותר, אך עיר שלמה שמתרגשת ומלווה את הקבוצה, גודשת את האצטדיון, תומכת, מגיעה למשחקים, ביסוס החיבור לקהילה שכל כך חסר ובניית הקבוצה לשנים ארוכות, עם סיכוי רב יותר להישאר בליגת העל. חיבור חשוב ביותר הוא של קבוצות הילדים והנוער לקבוצה הבוגרת. אם הם לא יוכלו להגיע למשחקים בגלל המרחק, לא תיבנה כאן קבוצה עם אופק.
ועדיין לא הזכרתי את עניין המנויים, שהוא פשוט חובה, אך לא קיים כמעט היום. אנשים פשוט לא יעשו מנויים אם המשחקים ייערכו בפתח תקווה, ומנויים הם הגרעין של אהדה לקבוצה. זה הלב שהולך עם הקבוצה לכל מקום, ואסור למנוע את קיומו.
כאישה, אומר שנשים מעטות מגיעות למשחקי הכדורגל של הקבוצה, ודאי אם האצטדיון נמצא במרחק גדול מנס ציונה, וכדאי שגם בהיבט הזה יחול שינוי, ויותר נשים יגיעו כשהן ירגישו שיחד איתן במגרש נמצאת קהילה נס ציונית גדולה. אני ילידת נס ציונה, אוהבת את הספורט המקומי, ובנוסף לאהבה לסקציה, אני מנויה למשחקי הכדורסל של עירוני נס ציונה, ויש נשים רבות שמגיעות בקביעות למשחקי הכדורסל, גם בגלל תחושת הקהילתיות והמשפחתיות.
אם רוצים לבנות יסודות חזקים וחיבור חזק לקהילה, שזהו דבר שחסר מאוד לסקציה, ולא לפעול רק כעסק כלכלי נטול אוהדים, זו ממש חובה לשחק בראשון לציון.
רועי אנקווה , עשית דברים יפים עם הסקציה וצריך להמשיך את המלאכה. ראיתי את השמחה הגדולה שלך על הדשא ביום העליה לליגת העל, לא ידעת את נפשך מהאושר הזה. תן לעצמך ולנו להמשיך זאת ולבסס כאן קבוצת כדורגל בליגת העל לשנים רבות. אוהדים שנוכחים במשחקים שווים הרבה נקודות בטבלה, תזכור זאת!
אני מצפה ממך לעשות הכל כדי לשחק בראשון. ניתן להגיע לכל ההבנות ולעשות את כל ההתאמות שצריך, אם רוצים. יש להפעיל שיקול דעת וגם מעט רגש, לא לייאש את האוהדים ולבנות כאן קבוצה מחוברת ומצליחה לשנים ארוכות.
בהצלחה ! 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה