קנס 5,000 שח והפחתת 3 נקודות ליגה לקבוצת הנערים של הסקציה, לאחר ששופט שהרחיק שחקן הותקף על ידי קרוב משפחתו.

$(function(){setImageBanner('bef3fecf-afa8-4a82-a5b8-ae22b1f5e717','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

אירוע חמור ולא שגרתי אירע לפני כעשרה ימים במשחק קבוצת נערים ב' ארצית דרום של הסקציה, במשחק חוץ מול הפועל נורדיה. הקבוצה והאגודה נענשו בחומרה על בית הדין של ההתאחדות לכדורגל.
***
לתשומת לב הגולשים, שמות המעורבים בפרשה הוסרו מהכתבה. 

https://pixabay.com שופט כדורגל צילום המחשה

אירוע אלימות במשחק הנערים של הסקציה : השופט שלף כרטיס אדום לשחקן והותקף על ידי קרוב משפחתו.

אירוע אלימות מצד אוהד קבוצת  נערים ב' ארצית של הסקציה התרחש בתאריך 07/20/2022 במשחק חוץ מול קבוצת אגודת ספורט נורדיה ירושלים "צו פיוס".  במהלך תקרית שהתרחשה נפצע שופט המשחק לאחר שהותקף על ידי קרוב משפחתו של שחקן הקבוצה שספג כרטיס אדום, כך לפי דוח השיפוט המובא כאן במלואו. 

הסקציה הועמה לדין בגין סעיף התפרעות אוהדים ונענשה בחומרה על בין הדין של ההתאחדות לכדורגל. 

לפניכם כתב השופט בדוח המשחק כאשר תאר את התקרית. ׁ(מספר תיק: 113917)

"לאחר סיום המשחק ובדרכי לחדר ההלבשה ממש בירידה עמד בחור נראה כבן 30 עמד על הטריבונה המפרידה מאבן לירידה לדשא וצועק לעברי בהתחלה על מה אתה מוציא אדום למספר 15 של נס ציונה על מה??

ואז התחיל בקללות ואיומים אני מחכה לך בחוץ בחור של נורדיה עמד שם וניסה למנוע ממנו ירידה לדבר זה לא עזר הוא קפץ מעבר לגדר ליידי הסתובבתי לכיוונו להגן על עצמי הוא הרים כיסא שהיה ליד והגיע עד אליי צמוד כשאני מגן על עצמי הבחור הצליח לתפוס לי בחולצה ולא שחרר תוך כדי שכל החולצה נקרעה לגמרי הוא תופס כיסא ביד השניה ומנסה לזרוק ועם הרגל מצליח לפגוע בי ולגרום למכה יבשה במרפק שמאל שלי, היחיד שהיה שם ברגעים אלה למנוע היה בחור מההנהלה של נורדיה ירושלים שעמד באמצע ומנע ממנו מגע ישיר של ממש וכניסה לחדר ההלבשה. לאחר מכן כשאני בחדר הגיע הבחור מסביב לכיוון הגדר שמפרידה בין חדר ההלבשה והיציאה ולא הפסיק לצעוק "אני מחכה לך פה בחוץ".

הוזמנה משטרה ע"י אחראי המתחם הגיעה וחקרה את המקרה ונפתח אירוע במשטרה- מספר אירוע 5540 תאריך אירוע 7.2.22. מנהל קבוצת נס ציונה ומאמן קבוצת נס ציונה הגיעו והתנצלו על המקרה ועדכנו שמדובר באח של שחקן ( מ.ה ) נס ציונה שקיבל את הכרטיס האדום. " 

החלטת בין הדין של ההתאחדות לכדורגל מיום 16/02/2022

בית הדין, בראשות הדיין גיורא לנדאו, הטיל על הסקציה שני עונשים מצטברים. לאור חומרת האירוע ספגה האגודה קנס כספי בגובה 5,000 שח. בנוסף, נענשה קבוצת הנערים בהפחתת 3 נקודות ליגה באופן מיידי. 

תגובת הסקציה כפי שפורסמה באתר one

"אנו רואים בחומרה רבה את המקרה וזו אינה רוח המועדון. השחקן, שגם הורחק במהלך המשחק, הגיע עם אביו לשימוע והוחלט, עד להודעה חדשה, להשעות אותו מאימוני וממשחקי הקבוצה. יחד עם זאת, גם משפחתו הושעתה מהמגרשים מבחינתנו, לנוכח הסיטואציה שקרתה. עם כמה שקשה, כי בסופו של דבר הילד לא עשה כלום. נצטרך בימים הקרובים לקבל החלטה קונקרטית בנוגע לעתידו. אנחנו אחרי מועד העברות ולשבת עד סיום העונה בבית זה לא יהיה פשוט. לא ניתן יד לאלימות מכל סוג, לא במגרש הביתי שלנו ולא מחוצה לו. כואב עד מאוד שזה מה שקרה עם סיום המשחק ועצוב שהכדורגל, שהוא בסך הכל ספורט, מגיע למצב כזה".

להחלטה המלאה של בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה