א.כ נס ציונה מארחת היום משחק קריטי מול הרצליה (15:00). בואו לעודד הכניסה חינם.

$(function(){setImageBanner('8124d10c-cb84-4389-9b67-c271f8baeb0d','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

 

א.כ. חייבת לנצח במשחק שיכול להכריע את העונה, לאחר שהסתבכה במאבקי התחתית ונמצאת רק נקודה אחת מעל לקו האדום. עברה שבוע מטלטל עם ניצחון על חבל אילות והפסד מאכזב לדימונה, כאשר נקודת האור בשבוע האחרון היה ללא ספק אור רחימוב הצעיר .
וגם- מה חדש במח' הנוער.

די גי שארק

 בקבוצה מצפים להרבה אוהדים שיגיעו וימלאו את היציעים, במשחק שיכול להכריע את העונה. אגב, לקבוצה מחכים עוד שני משחקים מול באר שבע החלשה, דבר שמעניק לה יתרון במאבקי הירידה.

נציין כי חלום העלייה של א.כ נס ציונה לפלייאוף נגוז השבוע באופן כמעט סופי. הקבוצה אמנם ניצחה בסוף השבוע שעבר את חבל אילות בתוצאה 26:29, אך נכנעה ביום ב' 32:27 למכבי דימונה, במשחק שסיבך אותה מאוד במאבקי הירידה. הקבוצה נמצאת אמנם במקום השלישי בטבלת הפלייאוף התחתון, כשהיא צמודה לחבל אילות, אך במקום החמישי, שמוביל לירידת ליגה, נמצאת מכבי דימונה, עם 9 נקודות. נדמה כי מ.כ באר שבע, לה 2 נקודות בלבד, כבר השלימה עם הירידה.

המשחק נגד חבל אילות היה מהטובים יותר של הקבוצה העונה. השחקנים של סער פרנקל שיחקו מצוין לאורך כל ההתמודדות ובעיקר פתחו נהדר את החצי השני והשאירו את היתרון כתום עד לסיום. הטייגרים השיגו 2 נקודות חשובות מאוד במאבק הירידה, אך לא הצליחו להמשך במומנטום, ונכנעו במשחק חלש מאוד לדימונה, שנצמדה אליהם מאוד, והלחיצה את המערכת כולה.

נקודת האור מהשבוע האחרון היה ללא ספק אור רחימוב. רחימוב, שחקן הפינה בן ה-19.5 (1.80 מ') של א.כ נס ציונה, הוביל את הקבוצה עם 8 שערים באחוזים טובים לניצחון קריטי במאבק ההישרדות על חבל אילות (ניצחון שקטע 3 הפסדים רצופים של נס ציונה בבית התחתון). רחימוב התפתח במחלקת הנוער הנהדרת של נס ציונה, ועם גיוסו בחר לשרת בקרבי. בהמשך, הוא עשה שינוי מסלול שהחזיר אותו לכדוריד, והוא משרת ללא שום הקלות ומגיע לאימונים ולמשחקים ישירות מהשירות הצבאי.

מאמנו סער פרנקל: "אני מאוד גאה בו, קודם כל על האישיות - שקט, צנוע ובעל מוסר עבודה גבוה מאוד. כל החבר'ה הצעירים שלנו ראו בו כהכי צעיר וחיבקו אותו מהרגע הראשון, והוא הופך ומשתפר ממשחק למשחק לשחקן יותר ויותר לגיטימי בליגת העל. הוא גם שומר הגנה מצוין. שמאלי ביד. בנוער הוא היה מקשר, ויש לו יכולות של אחד על אחד. הוא מאוד שיפר את הסיומת שלו, ובהחלט נתן משחק נהדר מול חבל אילות. רק שימשיך בדרך הייחודית לו, והוא יעשה בהמשך את קפיצת המדרגה".

בנושא אחר, איתי יונגר ואבירם אמסלם, שחקני קבוצות הנוער והבוגרים של הקבוצה, התגייסו השבוע. החברים איחלו להם גיוס קל ונעים.

במחלקת הנוער של המועדון, דווקא רשמו שבוע מוצלח ושלושה ניצחונות גדולים, כולל דרמה אחת גדולה. ילדים ח' דרום יצאו למשחק חוץ מול הפועל חבל איילות והחניכים של עידן פינקר הגיעו ממוקדים ולקחו את ההובלה מתחילת המשחק. ככל שעברו הדקות כך ההפרש גדל עד לקראת סוף המשחק שם חבל איילות צמצמה מעט מעט את התוצאה. שום דבר כמובן לא הפריע לכתומים הנהדרים לחזור הביתה עם W גדול בתוצאה 25:32. הצטיינו במשחק: גבע דגני ועידו ישראלי.

ילדים ח' מרכז של כפיר דראי אירחו את רמת השרון בבית למשחק במסגרת המחזור ה-10 של הליגה. הקבוצה של כפיר, שנמצאת בכושר מצוין שלטה לכל אורך המשחק ובעזרת יכולת מצוינת של כל השחקנים סיימה כשידה על העליונה בתוצאה 26:37. ילדים ז' של גלעד בוניס אירחו בבית את מכבי ראשון החזקה למשחק חשוב בצמרת הטבלה. הטייגרים שלנו טרפו את המגרש וגברו על השכנים מראשון בכל פרמטר בדרך לניצחון מרשים 20:29.

איזו דרמה הייתה במשחק הנוער עלית! הקבוצה של כפיר דראי אירחה בבית את אחת הקבוצות החזקות בליגה - מכבי תל אביב. המשחק היה צמוד לכל אורכו כששתי הקבוצות מציגות רמה גבוהה ביותר. הדרמה הגיעה לשיאה כשבמצב של 34:33 למכבי ת"א נשרקה זריקת עונשין לטובת נס ציונה. שחקן הנוער והבוגרים איתי יונגר המצויין ירה את הכדור לרשת וסיים את המשחק עם תיקו 34:34 דרמטי ביותר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה