א.כ נס ציונה נערכת לתחילת העונה: נועם ניב: "לא יהיו משחקים קלים, מחכים לפגוש את הקהל"

$(function(){})

כדוריד נס ציונה - א.כ נס ציונה תפתח את העונה בליגת העל בכדוריד ביום שישי הבא (22.9, 15:00) במשחק בית באולם צימרמן מול הפועל ראשון לציון. בקבוצה יש התרגשות גדולה, ואחרי פתיחה לא רעה בגביע השופטים, במועדון כבר מוכנים לדבר האמיתי.

אכ נס ציונה קבוצת הכדוריד העירונית מתחממת לקראת העונה הקרובה

 א.כ נס ציונה נערכת לתחילת העונה: נועם ניב: "לא יהיו משחקים קלים, מחכים לפגוש את הקהל"

כשבוע לפני תחילת העונה, שחקן א.כ נס ציונה כבר מתכונן למשחק הפתיחה מול הפועל ראשון לציון בשישי הבא (22.9, 15:00) מול אחת הקבוצות החזקות בליגה באולם צימרמן: "אנחנו עובדים קשה ומאמינים בעצמנו. מקווים להפתיע ולשחק כדוריד מהיר ויצירתי. . ראשון היא קבוצה חזקה וראינו את זה כשפגשנו אותם בפלייאוף בעונה שעברה"

בקבוצה כבר השיקו את המנויים ומקווים להיענות שיא לאור העובדה שמדובר בקבוצה מאוד מבטיחה, ועם הרבה מאוד שמות מקומיים. במועדון מציעים מנוי רגיל ומנוי VIP, שכולל בין השאר גם חניית VIP, השתתפות באירועי הקבוצה וכיבוד במחצית המשחק.

אגב, לאחר המשחק מול ראשון לציון, תצא הקבוצה ביום רביעי (27.9) למשחק חוץ מול קריית אונו, אותה כבר ניצחה העונה בגביע השופטים. במחזור השלישי, ב-4.10, תארח הקבוצה את אחת הקבוצות הטובות ביותר בארץ, הפועל אשדוד, למשחק חשוב ומעניין מאוד באולם צימרמן.
נועם ניב אמר על טרום העונה: "השנה לא יהיו משחקים קלים, אבל אנחנו עובדים קשה ומאמינים בעצמנו שנצליח לעמוד בציפיות".

על פתיחת העונה אמר ניב: "אנחנו פוגשים במחזור הראשון את הפועל ראשון לציון. הם קבוצה חזקה וראינו את זה כשפגשנו אותם בפלייאוף בעונה שעברה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. אנחנו עושים הכנה טובה, ומקווים להפתיע ולשחק כדוריד מהיר ויצירתי. כבר לא יכולים לחכות לפגוש את הקהל בצימרמן בשישי הבא".

בנושא אחר, קבוצת הנערים ט' של המועדון פתחה את העונה בערב גיבוש עם כדוריד חופים. השחקנים הגיעו למתחם יחד עם הוריהם והכירו את המאמן דני ליבגוט שיאמן את הטייגרים הצעירים בעונה הקרובה. בהמשך כולם יחד הרימו כוסית לכבוד השנה החדשה וחתמו את הערב בארוחה משותפת.

גם קבוצת הנערות ח'-ט' של המועדון עם המאמן ברק פריד החלה גם היא את האימונים לקראת עונת המשחקים שבפתח. במקביל לאימונים על הפרקט השחקניות מתאמנות גם בחדר הכושר של המועדון באולם צימרמן כדי להגיע בכושר המיטבי למשחקים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה