א.כ נס ציונה סיימה את העונה. דראי: "מרוצה מההתקדמות"

$(function(){})

הטייגרים סיימו עונה די מוצלחת מבחינתם, עם חצי גמר גביע והופעה מכובדת בפלייאוף. המאמן כפיר דראי סיכם: " השגנו את המטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת השנה. אנחנו בעיצומו של התהליך ומתחילים כבר לראות את הפירות לשנים הקרובות"

דיגי שארק

א.כ נס ציונה סיימה את העונה. דראי: "מרוצה מההתקדמות"

העונה של א.כ נס ציונה הסתיימה בשבוע שעבר, לאחר הפסד 2:0 בסדרת רבע גמר ליגת העל מול הפועל ראשון לציון. הקבוצה של כפיר דראי לא ציפתה לעבור את הקבוצה הטובה ביותר בליגה, אך עשתה עבודה נהדרת עם עוד משחק צמוד שהסתיים בתוצאה 31:27.
נס ציונה חותמת עונה, ובניגוד לשני המפגשים הקודמים מול הפועל ראשל"צ בליגה ובפליאוף שהסתיימו בתבוסות (18 ו-13 הפרש), הפעם היא ידעה לעשות זאת בצורה מכובדת יותר - בעונה שהשיא שלה היה הניצחון ברבע גמר גביע המדינה ברמת השרון - וההתמודדות השיוויונית מול מכבי ראשל"צ בשלב חצי הגמר - ומקום שמיני בליגה בעונת בכורה של המאמן כפיר דראי.


מאמן הקבוצה, כפיר דראי, סיכם את העונה המוצלחת:

"אני מאוד מרוצה מהעונה למרות שהיו לנו הרבה עליות וירידות, אני מרוצה מאוד מההתקדמות של הקבוצה לאורך כל העונה והנחישות של השחקנים. השגנו את המטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת השנה, הגענו לחצי גמר הגביע ולרבע גמר הפלייאוף. המשחק האחרון מבחינתי מסכם את העונה הכי טוב שאפשר, שילוב של שחקנים צעירים כמו אלון רוצבי ואבירם אמסלם, לצד לחימה כל המשחק של כל שחקני הקבוצה והתמודדות שקולה נגד הפועל ראשל"צ שסיימה במקום הראשון בליגה. זה מראה את הפוטנציאל שיש בקבוצה ובמועדון לשנים הבאות".

דראי המשיך: "המשחק הראשון מבחינתנו היה המפתח לסדרה. ה-20 דקות ראשונות היינו במשחק גם התקפית וגם הגנתית, ואחרי זה הגיעו מספר איבודי כדור והחטאות ממצבים טובים שגרמו להפועל לברוח לתוצאה שהיה לנו קשה לחזור. מהמשחק השני אני הייתי מאוד מרוצה בעיקר שההתאמות שעשינו בין לבין והלמידה של השחקנים מהטעויות של המשחק הראשון. מהדקה הראשונה נלחמנו, הובלנו לאורך כל המחצית למרות שהיינו חסרים את מרקו גמאפר הפיבוט הזר שלנו, שהיה חסר בעקבות מחלה. שיחקנו עם שוער בן 17 - אלון רוצבי שפתח את המשחק, ושיחקנו לאורך כל המשחק עם אבירם אמסלם בעמדת הפיבוט. במחצית השנייה היו לנו כמה דקות לא טובות והכרטיס אדום של ניב שמן. כל אלו ביחד גרמו להפועל לעלות הפרש של 3-4 שערים שלא הצלחנו לחזור ממנו".
דראי סיכם: "אני מאוד מרוצה מהמשחק כי זה בעצם משחק שסיכם לנו את העונה בצורה מצויינת עם לחימה ואנרגיות טובות לצד שילוב של שחקנים צעירים. גם גיא ניר ונדב שלו שיחקו בדקות רבות ומשמעותיות לאורך כל המשחק. אנחנו בעיצומו של התהליך ומתחילים כבר לראות את הפירות לשנים הקרובות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה