א.כ. נס ציונה תתמודד בליגת העל, על בסיס הכוחות המקומיים !

$(function(){setImageBanner('cd4ec73c-ecda-4cb8-a067-4b1ab16b0b1a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

לא פחות מ 12 שחקנים נס-ציונים יהיו בסגל של א.כ. העונה

יחצ

קבוצת הבוגרים של א.כ נס ציונה לא נחה בתקופת הקורונה ועבדה במלוא האנרגיה לקראת עונת 20/21. תחילה, הקבוצה החתימה את שני האחים הנס ציונים שלומי ואראל צייטלר. שלומי, האח הגדול, משחק בקבוצת הבוגרים מגיל 16 וישלים עשור במדי הטייגרים. אראל הוא שחקן נבחרת העתודה של ישראל ובעונה שעברה היה בורג מרכזי וחשוב בהעפלתה של קבוצת הנוער לגמר גביע המדינה. בהמשך הוחתמו נס ציונים נוספים בדמותם של עידן פינקר, אופק שטיינר, עומרי גדות, איתי קוזניץ, ליאור קוזניץ (הבן של איתי), יותם בוכניק, גל חאייק, אור רחימוב, אבירם אמסלם ונועם אטישקין. סה"כ 12 שחקנים נס ציונים בסגל קבוצת הבוגרים – ללא ספק קבוצה על טהרת המקומיים!! זהו הישג מרשים עבור המועדון שמראה על עבודה נכונה מהגילאים הצעירים וקידום אמיתי של שחקני הבית.

בגזרת הישראלים הנוספים, הקבוצה החתימה את גיא גרא, צעיר בעל פוטנציאל גדול (שחקן נבחרת העתודה), אביב לייפר וערן צרפתי. בגזרת הזרים חתמו שלושה שחקנים – ריי רולו (מגיע מפורטוגל), נמאניה סקרוביץ' (בוסני-סרבי) ו- וליקו דוידוביץ (סרבי).

המאמן עמרי מימון מחובר גם הוא שנים רבות למועדון וימשיך לעונה נוספת. במקביל יאמן מימון את קבוצת הנוער עלית – מה שיצור חיבור משמעותי ביותר בין קבוצת הנוער לבוגרים.

במהלך חודש אוגוסט ייערך אימון הפתיחה הרשמי של המועדון אותו יקוו להכין בצורה חגיגית עד כמה שניתן תוך שמירה על מגבלות הקורונה.

בנושא המנויים לקבוצה הבוגרת, לראשונה המועדון יצא במבצע לכל נרשם ונרשמת למחלקת הנוער: מנוי זוגי הורה + ילד במחיר של 250 ₪ לכל משחקי הבית בעונה!!!

עמית כהן, מנכ"ל המועדון סיפר על ההכנות:" אני שמח ונרגש מאוד לפתוח את עונת 2020-2021. השנה הכנו תוכנית רב שנתית למועדון כולו שמעל הכל מתבססת על 12 שחקנים נס ציונים בקבוצת ליגת העל! זה דבר בלתי נתפס בספורט ובענף הכדוריד. ללא ספק תהיה קבוצה אטרקטיבית ומעניינת השנה. בנוסף ומעבר לקבוצת ליגת העל שלנו, נמשיך את פרויקט הנשים ומחלקת הנוער המובילה שלנו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לקברניטי העיר שתומכים רבות במועדון ובראשם ראש העיר מר שמואל בוקסר שעושה ותומך רבות עבור בני הנוער וענף הכדוריד בעיר! תודה גדולה גם למאמנים והמנהלים אשר עובדים ימים ולילות על מנת להביא את הטוב ביותר עבור ילדינו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה