א.כ. נס ציונה תפתח את העונה מול מוצקין, פינקר יישאר.

$(function(){})

לוח המשחקים של העונה הקרובה, שתחל ב-1 באוקטובר, פורסם, ונקבע כי הטייגרים יצפינו במחזור הראשון. במחזור השני תארח הקבוצה את הפועל אשדוד.
גביע השופטים יחל ב-1 בספטמבר, והקבוצה הוגרלה לבית עם אשדוד ודימונה. הפיבוט בן ה-23 חתם לעונה נוספת

א.כ. נס ציונה

ההכנות של א.כ נס ציונה לקראת העונה הקרובה בליגת העל מעלות הילוך. הקבוצה ממשיכה להחתים שחקנים, ובתווך, פורסם לוח המשחקים לעונה הקרובה. העונה תחל ב-1 באוקטובר, ובמשחק הראשון תפגוש הקבוצה את מכבי קרית מוצקין במשחק חוץ. במחזור השני ייערך משחק הבית הראשון, בו תארח הקבוצה את מ.ס אשדוד. במחזור הרביעי יפגשו הטייגרים את הפועל ראשון לציון, שהדיחה אותם בפלייאוף בעונה שעברה, ובמחזור החמישי תצא הקבוצה למשחק חוץ מול האלופה מכבי ראשון לציון. פתיחת העונה, כאמור, צפויה להיות קשה במיוחד.

עוד לפני כן, ישוחק גביע השופטים המסורתי. נס ציונה הוגרלה לבית עם מכבי דימונה והפועל אשדוד, ותנסה לעלות לשלב הבא. המפעל יחל ב-1 בספטמבר, עם משחק חוץ בדימונה, כאשר 4 ימים מאוחר יותר, תארח הקבוצה את אשדוד.

במקביל, הקבוצה החתימה את הפיבוט עידן פינקר לעונה נוספת. פינקר בן ה- 23 (177 ס"מ) הוא טייגר מבטן ולידה, כאשר עבר בכל קבוצות מחלקת הנוער של המועדון מביה"ס לכדוריד ועד כמובן קבוצת הבוגרים. הפיבוט יחל את עונתו השלישית ברציפות בקבוצה כשלפני שירת כקצין בצבא (לקח הפסקה כשחקן פעיל) ולאורך השנים שימש כקפטן של קבוצותיו בגילאי הנוער.

פינקר אמר לאחר החתימה :

"שמח להמשיך לעוד עונה במקום בו אני נמצא מגיל 5 ולהחזיר על המגרש למועדון בו גדלתי והתפתחתי כאדם וכשחקן. מצפה לעונה מרתקת עם הסגל הצעיר, הרעב והכישרוני מאוד שהורכב פה בקפידה ומשוכנע שנגיע מאוד רחוק. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לעמרי מימון על 9 שנים ועל ההזדמנות שנתן לי ומאחל לו המון הצלחה בכל דרך אשר ילך ובטוח בהצלחתו. אני מזמין את הקהל שלנו אחרי שנה וחצי קשות לשוב לאולם צימרמן ולהיות השחקן השמיני שלנו. יאללה א.כ.".

 

עמית כהן, מנכ"ל המועדון אמר:

"שמח מאוד שאחד מאבני המועדון כאן ממשיך איתנו לעוד עונה. עידן הוא לא סתם שחקן עבורי ועבור המועדון. עידן צמח במועדון מגיל קטן והיום הוא משמש גם כאחד המאמנים הבכירים במחלקת הנוער וגם כשחקן בוגרים. מעבר להיותו שחקן ומחנך דור העתיד שלנו, עידן הוא דמות ואישיות עם לב זהב שיתן הכל עבור הצלחת המועדון. אני רואה בעידן דמות שתצעד במועדון עוד שנים רבות ותגדל את דור העתיד. מאחל המון הצלחה".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה