בא.כ נס ציונה מתאוששים ממכת הקורונה.  יפגשו את קריית אונו מחר (יום שישי 15:00)

$(function(){setImageBanner('f27ff2d8-d9de-45e9-8e8a-4d8d3ebdb4a9','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

פינקר: "משחק לא קל, אונו עשתה לנו חיים קשים". נקבעו תאריכים לשני המשחקים שנדחו. במועדון ברכו את נעמה זליג על בחירתה לסגנית יו"ר פרלמנט הנוער. עוד שבוע מוצלח למחלקת הנוער

דיגישארק

מאת: אסף ניצן

א.כ נס ציונה אמנם חזרה מהפגרה, אך זה לא לקח הרבה זמן עד אשר מכת קורונה נחתה על הקבוצה, דבר שגרם לדחייתם של שני משחקים. המשחק מול בני הרצליה בחוץ, שהיה אמור להיערך בשבוע שעבר, ייערך ביום שני, ה-14.2, ב-20:00. המשחק מול מכבי באר שבע נדחה גם הוא וייערך ב-4.3 ב-15:00. בינתיים, תפגוש הקבוצה ביום שישי הקרוב את הפועל קרית אונו (15:00, אולם צימרמן).

כאמור, מכת הקורונה נחתה על הקבוצה באמצע השבוע שעבר, והדביקה מספר שחקנים ואנשי צוות. המשחק מול הרצליה נדחה יומיים לפני קיומו, והקבוצה לא התאמנה עד אמצע השבוע הנוכחי. הקבוצה קיימה מספר קטן של אימונים לפני המשחק החשוב מול אונו, שיהיה השני של הקבוצה בלבד בחודשיים האחרונים!

עידן פינקר אמר: "אנחנו עומדים לפני משחק לא קל. קריית אונו קבוצה טובה שגם בסיבוב הקודם עשתה לנו חיים קשים, החיסורים שנוצרו בעקבות המאומתים והחיבור של הזר הנוסף שנחת רק השבוע לא מקלים ולמרות זאת, אני חושב שאנחנו חזקים ורעבים מתמיד לניצחון שיקדם אותנו לעבר המטרות שהצבנו בתחילת העונה. אני מזמין את כל התושבים להגיע לאולם צימרמן ביום שישי ולעזור לנו להשיג את הניצחון החשוב הזה".

----------------------

בנושא אחר:

שוערת קבוצת הנערות והבוגרות של המועדון, נעמה זליג, נבחרה בחודש שעבר לסגנית יו"ר פרלמנט הנוער של נס ציונה. במועדון אמרו כי הם גאים בשחקנית שגדלה במועדון מגיל צעיר ושהערכים והשאיפה למצוינות שקיבלה גם בעולם בכדוריד משמשים אותה גם מחוץ לאולם צימרמן".

נעמה זליג אמרה על הבחירה בה לתפקיד: "אני שמחה שנבחרתי ושאני מייצגת את הנוער בספורט ואת א.כ. נס ציונה. הערכים והכלים שיש לי כשחקנית כדוריד באים לידי ביטוי גם בחיי היום יום ואני שמחה להיות חלק ולעזור לארגון החשוב למען בני הנוער בעיר".

 דיגישארק

במחלקת הנוער של המועדון רשמו עוד שבוע מוצלח. ילדים ח' דרום אירחו את חבל איילות למפגש קצוות מסקרן, כשנס ציונה מאיישת את ראשות הטבלה וחבל איילות נועלת אותה. למרות פתיחה מהוססת של הכתומים, השחקנים של עידן פינקר התעשתו מהר והשתלטו על המשחק, שנגמר בניצחון 23:37. הראל אפריאט היה המצטיין של המשחק.

ילדים ז' 2 של גלעד בוניס יצאו לרמת השרון למשחק קשה וחזרו עם ניצחון מרשים 18:29 על המארחים. נערים י' של המאמן עידו שמרון פגשו גם הם את חבל איילות למשחק בית. הטייגרים לא התקשו מול הקבוצה הדרומית וניצחו בתוצאה 27:44. מצטיין המשחק היה השוער אופיר מסיקה עם 35% עצירה.

 

תוצאות נוספות:

ילדים ח' מרכז הפסידו 40:35 להפועל ראשל"צ לאחר משחק מותח ומאוזן.

ילדות ז' הפסידו לקרית אונו בחוץ.

קבוצת הנערות הפסידה למכבי ראשון לציון החזקה בחוץ.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה