הערב ! הצבעה גורלית בעמותת הסקציה על מכירת זכויות הניהול של הסקציה לקבוצת רועי אנקווה

$(function(){setImageBanner('b68c4c54-36d1-4af4-9ec2-6ca6ddc06dfe','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46076,'Image','');})

לאחר שראש העיר הבהיר כי העירייה לא מתנגדת למהלך, בתנאי שלא תישא בשום התחייבות כספית כתוצאה ממנו, התכנסה הנהלת העמותה לדיון ולפגישה עם הרוכש ולבסוף החליטה לדחות את ההצבעה ליום חמישי, על מנת "שיוכלו ללמוד אותה כראוי"...
אלא שלהבנתנו כלל לא בטוח שהרוכש עדיין ירצה בעיסקה !
בתמונה: משני צידי המיתרס.. מחזיק תיק הספורט עמוס לוגסי, המוביל את המהלך - מול היו"ר שוסטר שמצטייר כמתנגד.

ארכיון

המכירה של זכויות הניהול של הסקציה לרועי אנקווה, המייצג קבוצת רוכשים, היתה השבוע קרובה מאד להתממש, אך לא עוד והיממה הקרובה קריטית !

ביום ראשון השבוע נפגשו נציג הרוכשים אנקווה, ראש העיר שמואל בוקסר ומחזיק תיק הספורט עמוס לוגסי, במשרדו של ראש העיר. הפגישה ארכה מעל שעתיים ונעשתה לאחר ברורים רבים מצד ראש העיר שכללו חוות דעת ממספר יועצים משפטים לגבי תוכן החוזה והיקף הבטחונות שיספקו הרוכשים. בפגישה סוכמו למעשה הפרטים האחרונים ובסיומה, כך נודע לנו, נתן ראש העיר את הסכמתו למהלך בכפוף לכך שלעירייה לא תהיה כל התחייבות נוספת כלפי הרוכשים, ואף מה שהתחייבה לקבוצה בעבר...

 מיד בתום הפגישה ביקש ראש העיר מהעמותה להתכנס מוקדם ככל האפשר על מנת להצביע האם תאשר את הסכם הרכישה. 

הנהלת העמותה אכן התכנסה ביום שלישי, וראש העיר הציג בפניהם את ההסכם שהתגבש והתניותיו. מיד בתום הצגת הדברים, עזבו ראש העיר ומחזיק תיק הספורט עמוס לוגסי את הישיבה, על מנת שחברי ההנהלה יוכלו לדון בדברים ללא נוכחותם ולהצביע לפי הבנתם. ואכן הם עשו זאת ואף פגשו את מר אנקווה נציג הרוכשים ושוחחו עימו בהרחבה..

ואז החליטו חברי ההנהלה להפתעתם וכעסם של הרוכש ושל מחזיק תיק הספורט עמוס לוגסי ו"השושבין" קובי כדורי כי "הם צריכים עוד זמן ללמוד את הדברים" וקבעו כי ההצבעה לא תערך במקום, אלא תידחה ליום חמישי.  לטענתם - כך גם יוכל לעבור על ההסכם היועץ המשפטי של העמותה, ע"ד אלדד אהרוני, שלא נכח בפגישה.

"עשינו את הדבר האחראי מבחינתנו", אמר בתום הישיבה יו"ר העמותה, קובי שוסטר, לכתבנו ניר וידמן. "קיבלנו את ההסכם רק במהלך הישיבה ורצינו זמן ללמוד אותו ולהבין אותו לעומק. עם כל הכבוד לרוכש, מי שאחראי על המועדון הם חברי העמותה וזה יהיה לא אחראי מצידנו לתת לו כל כך הרבה סמכויות לפני שבדקנו את הדברים לאשורם. בנוסף, בגלל שהישיבה כונסה מהיום למחר, מספר חברים פשוט לא יכלו להגיע, ביניהם היועץ המשפטי שלנו. חשוב לי לציין שכל חברי העמותה היו מאד שמחים אם נראה שהרוכש רציני בכוונותיו ושהמועדון מוגן ולא יכול להיפגע בכל המהלך הזה. כולנו כאן לטובת המועדון ונעשה רק מה שיהיה הכי טוב לסקציה נס-ציונה"

הרוכש לא היה שבע רצון מזה ששוב ההחלטה נדחית. מה יש לך להגיד לו?

"אני חושב שהוא צריך להיות מאד שמח שבעמותה של הקבוצה אותה הוא מבקש לרכוש יושבים אנשים רציניים שרוצים לבחון ולבדוק מהלך כל כך גדול כמו רכישת זכויות. צריך לזכור שלא דחינו את ההחלטה בחודש וגם לא בשבוע. סה"כ מדובר בשלושה ימים, בהם נעשה את כל הבדיקות ונוכל להצביע מתוך ידע ולא מתוך לחץ".

אלא שהתשובה הזו, לטענות הצד השני, מתעלמת משתי נקודות מרכזיות: 

א' הקבוצה במצב כלכלי גרוע וכפי שנמסר לנו הגרעון השוטף שלה במשך השנתיים של עונת העליה והעונה בליגת העל הינו 850 אש"ח, כך מסר לנו המנכ"ל זייגרמן. אולם לטענת גורמים המעורבים בנושא יש עוד  450 אש"ח חובות שטרם נרשמו. (טענה שאין לה למיטב ידיעתנו  הוכחה ואנו מציינים זאת כי הנתון כבר הופץ בקרב האוהדים)    

ב' עוד 10 ימים מסתיים חלון ההעברות והרוכש עלול לבטל את הצעתו אם יגיע למסקנה כי לא נשאר לו מספיק זמן לרכש ובניית סגל ראוי לשמו. 

פ ר ש נ ו ת :

למעשה מדובר כאן להבנתי מחד ברצונו של ראש העיר לא להיות מעורב בקבוצה מעבר לתקצוב התמיכה השנתית, אך גם רצונו שלא להיתפס כמי שמחליט, כשמדובר בעמותה עצמאית. כך שלמרות שרוב חברי העמותה נמנים על אנשי אמונו - הוא נמנע עד כה מלדפוק על השולחן...  

מאידך מדובר גם בעימות ברור בין עמוס לוגסי מצד אחד לביו קובי שוסטר ותומכיו מצד שני. כידוע לוגסי אף תמך בשעתו באשר אבקסיס כמועמדו לתפקיד יושב הראש. וכך לוגסי וכדורי משמיעים נבואות קודרות לפיהן הקבוצה, עימה הם מזוהים עשרות שנים, תתפרק ואילו האחרים רגועים יותר.. וחלק מחברי העמותה מתלוננים שעדיין לא קבלו את כל התשובות לשאלותיהם, כמו מה היקף ההתחייבות למימון מח' הנוער. 

תוסיפו לכך את ההנחה הברורה  כי הרוכשים יוותרו על שרותיו של שוסטר, אם כי לגבי המנכ"ל רונן זייגרמן (פושו) התמונה פחות חד משמעית. ורועי אנקווה אמר בפגישה עם חברי העמותה כי הוא לא מתכוון לחולל זעזועים וכי מי ש"יתיישר" עם מדיניותו יוכל להמשיך לעבוד..

בשורה התחתונה: 16 איש  ייפגשו מחר, אם כולם יגיעו (חלק לא טורחים מזמן..) ויקבלו החלטה גורלית. השאלה היחידה היא אם תהיה עדיין רלבנטית... 

להלן רשימת חברי העמותה:

קובי שוסטר, יו"ר.

נוי עידן- גזבר.

 אלי כהן- היו"ר לשעבר.

דודו עוז - היו"ר לשעבר

עו"ד אושרית סורז'ון. 

רמי שוכטוביץ

דרור להב

אשר אבקסיס

יובל וינר

דני מנור

רביב ורניק

דורי שרון

ברוך שהם

אושרי אימרה

נמר לוי

שחר אזולאי 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה