ביום שישי הקרוב: מרוץ נס ציונה חוזר !

$(function(){setImageBanner('4aa4f45f-8e98-4246-bddb-ef8e54cf4826','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

המירוץ המסורתי על שם יורם (צ'וצ'ו) גלבוע ז"ל, יתקיים השנה בפעם ה- 35, אך במתכונת מיוחדת, למרות הגבלות הקורונה.
הרישום לאירוע יתאפשר רק לבעלי תו ירוק או בדיקה מהירה ( בבוקר המרוץ תהיה ניידת לבדיקות מהירות בתשלום )- לא ניתן לקבל ערכת תחרות ללא הצגת תו ירוק או בדיקה מהירה שלילית.
במקביל למסלולי המרוץ המסורתי, המאפשרים 3 מקצים שונים: 2 ק"מ, 5 ק"מ, 10 ק"מ, נבנו 3 מסגרות פעילות ספורט מיוחדת המיועדים לילדים.

ארכיון

תמונת ארכיון מן המירוץ ב 2017 

המרוץ המסורתי, עבור בעלי תו ירוק (מחוסנים או מחלימים) יתקיים ביום שישי, 23.4.21 כמרוץ שטח אשר יתקיים ב 3 מקצים: 2 ק"מ, 5 ק"מ ו 10 ק"מ. המרוץ יוזנק מרחבת האצטדיון העירוני. זינוק ראשון בשעה 07:00. 

מרוץ נס ציונה המסורתי מתקיים זו השנה ה 35. מידי שנה משתתפים במרוץ מעל 2,000 רצים ביניהם כ 1,000 תלמידים ובני נוער אשר לוקחים חלק במרוץ במסגרת בתי הספר.

המרוץ הינו ע"ש תא"ל יורם צ'וצ'ו גלבוע, שהלך לעולמו לפני 25 שנה. גלבוע ז"ל נפטר בגיל 48. הוא שימש בצה"ל כמפקד הנח"ל, סגן קצ"חר, סגן מפקד עוצבת הגליל, סגן מפקד ומפקד עוצבת חירם, סגן מפקד עוצבת חצי האש ומפקד בא"ח גולני. בשנת 1994 הלך לעולמו. זכרו מונצח בכל שנה, בין היתר, במרוץ נס ציונה – העיר שבה התגורר ובה תרם רבות לקהילה. חברת "צוות 3" בניהולו של ניר גלבוע, בנו של תא"ל יורם גלבוע ז"ל היא נותנת החסות למרוץ

ארכיון

האב ובנו מנציח דרכו. יורם גלבוע ז"ל וניר גלבוע.

לאחר שבשנה שעברה לא התקיים המרוץ המסורתי, בשל מגפת הקורונה, נערכה השנה עיריית נס ציונה הערכות מיוחדת על מנת לקיים אותו, כאירוע ספורטיבי רחב היקף עבור כלל תושבי העיר, גם תחת הגבלות הממשלה והדרישה לקיים את המרוץ במסגרת תנאי התו הירוק. (עבור מחוסנים או מחלימים בלבד) 

העיריה נערכה , בהפקת מחלקת הספורט ובסיוע החברה לתרבות ופנאי, הערכות מיוחדת בכדי לאפשר את חווית הריצה ואת החוויה הספורטיבית במסגרות נפרדות, גם עבור הילדים. לפיכך, במקביל למסלולי המרוץ המסורתי, המאפשרים 3 מקצים שונים: 2 ק"מ, 5 ק"מ, 10 ק"מ, נבנו 3 מסגרות פעילות ספורט מיוחדת המיועדים לילדים.

בשיתוף מחלקת גני הילדים נבנתה פעילות ספורטיבית מותאמת גיל, לילדי הגנים. הפעילות תתקיים ביום המרוץ עבור כל גן בנפרד. הפעילות תתקיים ביום המרוץ, יום שישי ה 23.4.21 בשטחים הפתוחים או בפארקים הצמודים לגנים.

בשיתוף עם אגף החינוך, יתקיימו אירועי ריצה עבור ילדי בתי הספר, כאשר כל בית ספר יקיים אירוע ריצה נפרד על פי מסלולים שנבנו מראש. ביום רביעי ה 28.4. בכדי לעודד את הילדים להשתתף, הוחלט לקיים תחרות בין בתי הספר. בית ספר עם מספר המשתתפים הגבוה ביותר יזכה בפרס – ציוד ספורט לבית הספר.

מסלול מיוחד עבור תלמידי העל יסודי, "מקצה הדגל" נבנה עבור תלמידי 6 בתי הספר העל יסודיים בעיר : בן גוריון, פארק המדע, בן יהודה, גולדה, שיבולים וביה"ס התומר. מכל בית ספר תצא נבחרת רצים למקטע ריצה של 2-2.5 קילומטר, אשר נקבע מראש. הנבחרת תרוץ עם דגל העיר ודגל המדינה עד לבית הספר הבא בתור. סה"כ מסלול הריצה הינו 11.5 קילומטר והוא יחל בפארק המדע, יקיף את העיר דרך טיילת הספורט 423, רחוב ה 101, פארק ארגמן ובסמוך לגבעות הכורכר. הרצים האחרונים מביה"ס שיבולים ימסרו את דגל העיר לראש העיר שמואל בוקסר בנקודת הסיום ברחבת העירייה.


המסלולים נבנו בכדי לאפשר לרצים לחוות תוך כדי הריצה את השטחים היפים, הירוקים והפורחים של העיר, מבלי להפריע לתנועת כלי הרכב.

ראש העיר שמואל בוקסר:

בשל מגפת הקורונה, היציאה השנה למרוץ ולפעילות ספורטיבית מאורגנת בשטחים הפתוחים והפורחים של העיר, חשובה ומשמעותית מאי פעם. עם החזרה הזהירה לשגרה, עשינו את כל המאמצים בכדי לאפשר לכלל אוכלוסיות העיר להינות מפעילות ייחודית, גם תחת המגבלות. אני מזמין את כלל תושבי העיר להירשם ולקחת חלק במרוץ ואת ילדי העיר להשתתף בפעילויות בבתי הספר ובגנים.


פרטים והרשמה למרוץ באתר העירייה

ארכיון

קבוצת רצים ב2019 ממתפללי ביהכ"נ "משכן משה"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה