ביי ביי "סקציה נס ציונה". קבלו את סקציה אלמוג נס ציונה...

$(function(){setImageBanner('08682a50-6d07-401b-89e6-f4930cb97993','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46076,'Image','');})

קבוצת הנדל"ן אלמוג תעניק חסות ראשית לסקציה והקבוצה תיקרא "סקציה אלמוג נס ציונה". שווי החסות מוערך במאות אלפי שקלים

 

יחצ

מימין רועי אנקווה מנכל ובעלים סקציה, המאמן ניר ברקוביץ, השחקן יוסי גינזבורג, יקי אמסלם מנכל קבוצת אלמוג . צילום: נוי אורן

קבוצת אלמוג, חברת יזמות ובנייה, היא נותנת החסות המרכזית של העולה החדשה לליגת העל סקציה נס ציונה. הקבוצה תיקרא "סקציה אלמוג נס ציונה", ושם החברה יתנוסס על חולצות שחקני הקבוצה. ההסכם שעיקרו חסות ראשית למועדון ולקבוצת סקציה נס ציונה, כולל בין השאר מיתוג האוטובוס הרשמי של הקבוצה, פעילויות משותפות למען הקהילה ופרסום על גבי המסכים הדיגיטליים במשחקים.

קבוצת אלמוג הינה חברת פרטית בעלת פעילות מגוונת בענף הנדל"ן, עיקר פעילותה בייזום וביצוע פרויקטים למגורים בדגש על התחדשות עירונית. הפרויקטים שמקדמת הקבוצה נמצאים בפריסה ארצית מנתיבות בדרום ועד הקריות בצפון. לצד פעילות זו הקבוצה מחזיקה בנכסים מניבים ומרכזי קניות.

לדברי יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג, "החברה לוקחת חלק בפעילות חברתית על כל גווניה ואנו רואים חשיבות גדולה בתמיכה בקבוצה. חשוב לנו לפעול ולשנות במקומות בהם אנו נמצאים, כתושב נס ציונה וכחברה שמשרדיה הראשיים ממוקמים ביבנה, חיפשנו את המקום הנכון שבו נוכל להשפיע ולעשות טוב ולקיים פעילות שתייצג ערכים שאנו מאמינים בהם כמו תרומה לקהילה, אורח חיים בריא, ספורטיביות, עבודה קשה ותחרותיות. קבוצת הכדורגל המקומית היא מקור להזדהות וגאווה של התושבים, ואנו מאחלים לסקציה אלמוג נס ציונה הצלחה גדולה עם חזרתה לליגת העל".

לדברי רועי אנקווה מנכ"ל המועדון: "אני שמח ונרגש לקראת שיתוף הפעולה עם קבוצת אלמוג.
מדובר בחברה מובילה בתחום הנדלן אשר בחרה לאמץ את הקבוצה בעונה הקרובה, אני בטוח ששיתוף הפעולה יטיב עם שני הצדדים. אני מודה ליקי אמסלם מנכ״ל קבוצת אלמוג ותושב העיר נס ציונה על ההירתמות והרצון המשותף לדחוף למעלה את קבוצת הכדורגל של העיר"



 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה