בילקר, שמן וגדות חתמו בא.כ נס ציונה, רחימוב האריך חוזה

$(function(){setImageBanner('bd434570-5e38-47ce-a49e-cb00390c341d','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

בא.כ נס ציונה נמצאים בעיצומה של בניית הקבוצה לעונה הבאה. גדות, שגדל בקבוצה, חוזר כדי להנהיג: "מאושר לחזור הביתה! לאוהדים, לילדים ובעיקר לקבוצה שאני כל כך אוהב". בילקר ושמן יעבו את הסגל הישראלי. רחימוב האריך חוזה לעונה נוספת ביום הולדת ה-20




א.כ.

מבול של החתמות התרחש לאחרונה בא.כ נס ציונה, שנמצאת בעיצומו של תהליך הבנייה לעונה הבאה. בקבוצה יבנו קבוצה חזקה יותר, שתנסה לחזור לפלייאוף העליון של ליגת העל, לאחר עונה שנחשבה לכישלון מקצועי.

הראשון ברכבת החתימות היה אסף בילקר. בילקר בן ה- 24 (189 ס"מ) שגדל בהפועל ראשל"צ ושיחק בהמשך בקבוצות הבוגרים של א.כ. נס ציונה, מכבי ת"א, א.ס רמה"ש ובני הרצליה - חוזר לטייגרים לקדנציה נוספת. בילקר שיחק בכל נבחרות ישראל הצעירות והעונה שיחק במדי א.ס רמה"ש ובני הרצליה, כשעם האחרונה גם העפיל לרבע גמר אליפות המדינה וחצי גמר גביע המדינה. אגב, בהרצליה שיחק בילקר עם השוער שגיא בוניס, שחתם גם הוא בתחילת הקיץ בקבוצה.

בילקר אמר לאחר החתימה: "חשוב לי להודות למנכ"ל עמית כהן ולמאמן כפיר דראי על האמון בי. שמח מאוד לשוב לנס ציונה, התקופה במועדון זכורה לי לטובה, הרבה בזכות האווירה החמה והמשפחתיות שמאפיינת את העיר והמועדון. שמח לראות את ההתקדמות שהמועדון עושה בשנים האחרונות ואני בטוח שבקרוב נגיע להישגים משמעותיים. אני רואה שמתגבש סגל איכותי וחזק שיבוא להילחם בכל משחק. לא יכול לחכות כבר למשחק הבית הראשון בצימרמן. יאלה טייגרים".

עמית כהן, מנכ"ל המועדון, אמר על החזרה של בילקר למועדון: "אני שמח מאוד על חזרתו של אסף בילקר למועדון. בעונה האחרונה אסף שיחק בקבוצות צמרת והוא מתאים לקבוצה שנבנית כאן - קבוצה צעירה, ישראלית ולוחמת. המטרה שהוא יוכל להתקדם יחד עם הקבוצה לאורך מספר שנים וכמובן לעזור לקבוצה להתברג בפלייאוף העליון".

ההחתמה השנייה הייתה מיוחדת מאוד, כאשר עומרי גדות חזר לקבוצה. שחקן הבית בן ה- 29 (175 ס"מ) חוזר לקבוצה בה גדל, וישמש כקפטן הקבוצה. גדות שיחק בעונה שעברה בפ"ת וכעת למועדון ויפתח עונה שישית בקבוצת הבוגרים. המרכז המוכשר זכה כשחקן עם המועדון הכתום בעבר באליפות המדינה לנוער, פעמיים בגביע המדינה לנוער ופעם אחת בגביע המדינה לנערים ט' ועם קבוצת הבוגרים העפיל לחצי גמר גביע המדינה. אגב, גדות יחזור לשתף פעולה עם כפיר דראי, רק שהפעם דראי יעמוד על הקווים. השניים שיחקו יחד בקבוצת הנוער ובקבוצת הבוגרים עד לפני מספר שנים.

עומרי גדות אמר לאחר החתימה במועדון: "מאושר לחזור הביתה! לאוהדים, לילדים ובעיקר לקבוצה שאני כל כך אוהב. א.כ. נס ציונה החלה תהליך שקרץ לי מאוד ומאוד התחברתי אליו, תהליך חשוב מאוד עבור הנוער והילדים כאן בעיר. מיד לאחר הפרסום שכפיר יאמן את הקבוצה, עמית כהן פנה אליי ושנינו ידענו שהשנה המקום שלי הוא כאן בנס ציונה. מכאן הדרך הייתה קצרה מאוד לסגירה ואני שמח שהשנה אני הולך להצעיד את קבוצת הבוגרים ולהחזיר אותה למרכז הבמה בכדוריד הישראלי".

מאמן הקבוצה כפיר דראי: "אני שמח מאוד שעומרי חוזר למועדון שלנו. מדובר בשחקן בית מבטן ולידה, עומרי מאוד מחובר למועדון והאופי שלו זהה לאופי של המערכת, שזה אחד הדברים הכי חשובים לנו בבניית הסגל. אני בטוח שהוא יצליח להוביל אותנו לשנים טובות קדימה".

שני שחקנים נוספים שהצטרפו הם אור רחימוב וניב שמן. רחימוב, שגדל במועדון ועבר בכל קבוצות מחלקת הנוער, ימשיך לעונה נוספת בקבוצת הבוגרים בליגת העל. השמאלי, שחתם ביום הולדתו ה-20, הוכיח את יכולותיו המצוינות בשנתיים האחרונות גם בליגה של הגדולים וכעת יקווה להמשיך בהתקדמות ואף לתפוס מקום משמעותי יותר בסגל של המאמן כפיר דראי. שמן (בן 22, 188 ס"מ), חתם בשורות הטייגרים והצטרף לסגל לאחר עונה במכבי ראשל"צ, המועדון בו גדל ושיחק עד העונה החולפת. השחקן שמתפקד כמקשר שמאל עבר בכל נבחרות ישראל הצעירות ויקווה לעשות העונה פריצה משמעותית במדי נס ציונה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה