בנות הכדורעף של חטיבת הביניים גולדה מאיר – גורפות ניצחונות!

$(function(){})

כדורעף בנס ציונה - הכירו את פעילות חוג הכדורעף הפועל בעיר בו לקוחות חלק נערות רבות, מגיעות להישגים קבוצתיים ונהנות מיתרונות העיסוק בספורט המקנה כלים לחיים.

שחקניות הכדורעף של נס ציונה גם אתן יכולות להצטרף

בנות הכדורעף של חטיבת הביניים גולדה מאיר – גורפות ניצחונות!

בכיתות הספורט בחטיבת הביניים גולדה מאיר אווירת ניצחון באוויר, בנות הכיתה המשתתפות בליגת המועדונים הבית ספריים, חוזרות מידי שבוע ממשחקי הליגה עם שני ניצחונות באמתחתן.

הבנות החרוצות המתאמנות מידי שבוע גם במסגרת בית הספר תחת אימונה של ענת רולניק, וגם במסגרת העמותה הרב ענפית הפועלת בשעות אחר הצהרים בניהולו ואימונו של רפי רולניק.

הבנות הספורטאיות הגיעו לרמה מקצועית גבוהה במיוחד וכיום שלושת קבוצות הכדורעף של בית ספר גולדה מועמדות כולן להגיע לגמר הארצי. כרגע שלושת הקבוצות מדורגות ראשונות במחוז.

לדברי המאמנת ענת רולניק: "אנו מקפידים לקבל לכיתת הספורט את הבנות המתאימות ביותר, בנות עם יכולת אתלטית גבוהה, בנות נבונות, אנרגטיות, בעלות מוטיבציה וממושמעות. עם בסיס נתונים שכזה אני אהפוך אותן לשחקניות מהשורה הראשונה. לכן כיתות הספורט הן הכיתות המובילות המכילות בתוכן תלמידות מעולות עם אופי ספורטיבי שמאופיין בנחישות, התמדה וחתירה למצויינות"
למבחני קבלה לכיתת הספורט כל בנות ו' בעיר מוזמנות ללא תלות באיזור אישום או בית ספר מזין.

הצטרפו גם אתן - המבחנים ביום ראשון הקרוב 

מבחני הקבלה לכיתת ספורט – בנות – כדורעף :
תאריך: יום ראשון תאריך 06/02/2022
שעה: 13:00. אולם הספורט, רח' השיריון 30 נ"צ.

כרגע שלושת הקבוצות עומדות לקראת סיום סבב המוקדמות ונלחמות על מקומן בראש טבלת המחוז. משם הדרך לשלב הארצי דבר שידרוש מהבנות המשך רצינות והתמדה באימונים.

חוג כדורעף בנס ציונה על הסיבות הטובות שלכן להצטרף לקבוצות 

הספורט, המביא איתו רק דברים טובים וכלים חיובים להתפתחות ואשר משמש את כל העוסק בו בכל תחומי חייו, הופך את הבנות המתאמנות לאנשים הישגיים יותר, משפר את עבודת הצוות והאחריות החברתית, משפר ניהול הזמן ועמידה בזמניים, את היכולת לעשות רפלקציה ולנתח מצבים ויותר מהכל, מביא עימו שמחה, הנאה, בריאות ואושר.
נאחל לבנות גולדה המשך הצלחה בליגת המועדונים הבית ספריים כל הדרך עד הגמר הארצי!

משחק לחיים שחקניות הכדורעף של נס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה