בסקציה מעכלים את הירידה, מרבית השחקנים יעזבו. האם הקבוצה תאבד את ההכנסה הגדולה בתולדותיה?.

$(function(){setImageBanner('8015b244-5b46-4b3b-a45e-36aa69aabab1','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

עקב הירידה לליגה א הסקציה עלולה לאבד את האופציה לרכוש את כרטיסו של הזמבי צ'אפיוקה סונגה, כך חשף רז זהבי בערוץ 5. המשמעות, אוהדן הכנסה פוטנציאלית מוערכת של כחצי מיליון אירו.

מברוק רועי אנקוה הבעלים של הסקציה חוגג צילום פייסבוק סקציה

בסקציה מעכלים את הירידה, מרבית השחקנים יעזבו. האם הקבוצה תאבד את ההכנסה הגדולה בתולדותיה?.

הקבוצה שירדה לליגה א' תתחיל בקרוב לבנות את עצמה, כאשר מרבית השחקנים צפויים להישאר בליגה הלאומית ולא לרדת עם הקבוצה לליגה א'. רוטמן יקבל הצעה מריינה. גם סירושטיין וצ'פיוקה עשויים לשחק בליגת העל. סקציה תרצה לחזור במהרה לליגה הלאומית

בסקציה נס ציונה עדיין מעכלים את הירידה לליגה א' וצפויים להתחיל בימים הקרובים את ההכנות לעונה הבאה. במועדון עדיין לא עיכלו את המצב ומאוכזבים מאוד מהירידה, ובמקביל, צפויים להיפרד ממרבית השחקנים. רוב השחקנים צפויים להישאר בליגה הלאומית בקבוצות אחרות, אך לחלק מהשחקנים יהיה ביקוש אפילו בליגת העל.

הבלם איתי רוטמן למשל, צפוי לקבל הצעה מבני ריינה ולעבות את הסגל של הקבוצה שסיימה בעונה שעברה בפלייאוף העליון בליגת העל. גם למיקי סירושטיין צפוי להיות ביקוש בקבוצות צמרת בלאומית ואולי אפילו בליגת העל, וכך גם לשחקן הכנף הזמבי סונגה צ'פיוקה.

הקשר הזמבי הצעיר הרשים מאוד העונה וצד את עיניהם של מספר סקאוטים של קבוצות מהליגה הבכירה. אולם, כפי שנחשף בתכנית 5 באוויר של ערוץ הספורט, לסקציה הייתה אופציה לרכוש את כרטיסו תמורת 100 אלף אירו, מה שהיה מאפשר לה לרשום הכנסה פוטנציאלית של כחצי מליון אירו, ככל שהייתה מצליחה למכור את השחקן לקבוצת ליגת העל. 

מכיוון שבליגה א אין אפשרות לשתף שחקנים זרים, הסקציה עלולה להתקל במכשול ולא תוכל לרכוש את השחקן, כך על פי ערוץ הספורט. כזכור,  צ'יפיוקה סונגה בן ה-19, שחקן נבחרת זמביה, חתם בסקציה לעונה עם אופציה  ל 3 עונות נוספות.

הקשר סינטיהו סלליך לא צפוי גם הוא לרדת לליגה א', ולכל הפחות להישאר בליגה הלאומית, עם עונה לא רעה מבחינת מספרים, אך לא טובה מבחינת הקבוצה כמובן.

עוזבים ונשארים הסקציה תבנה את הסגל מחדש ותנסה לחזור לליגה הלאומית 

מרבית השחקנים, כאמור, צפויים לעזוב, כאשר מספר בודד אמור להישאר גם בליגה א'. רועי אנקווה, מבחינתו, רוצה לחזור לליגה הלאומית כבר בשנה הבאה וצפוי לבנות קבוצה שבכל מקרה תיאבק על העלייה. ליגה א' היא אכן ליגה קשה, אך הסקציה צפויה להיות הקבוצה בעלת התקציב הגדול ביותר בליגה א', והיא תעשה ככל שביכולתה לחזור לליגה הלאומית כבר לאחר שנה אחת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה