בעירוני נס ציונה מחכים לשובו של אלעד חסין עטור התהילה. מתכוונים להסתפק בארבעה זרים העונה

$(function(){setImageBanner('3bd3fbd7-5835-4b74-859e-7bd2b6e1ebd4','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

בקבוצה חתומים כרגע ג'רום מיינסי, איתי שגב, צוף בן משה, יאיר קרביץ, תומר לוינסון והמצטרף האחרון, דאסטי האנאס, אשר קיבל אזרחות ישראלית בשעה טובה

עירוני נס ציונה

בעירוני נס ציונה מתכוונים לשחק רק עם 4 זרים העונה

במועדון ככל הנראה יחתימו רק 4 זרים במטרה לקבל את המענק של משרד הספורט. מה עוד שסטי האנס התאזרח. במועדון נתנו השבוע הרבה כבוד לאלעד חסין, שהוביל את נבחרת העתודה להישג אדיר - מקום שני באליפות אירופה. כעת, חסין יחזור ארצה וימשיך בבניית הקבוצה

בעירוני נס ציונה עסקו בשבוע האחרון בעיקר בנבחרת הצעירה של ישראל, אותה מאמן אלעד חסין, שמשמש כמובן גם במאמן עירוני נס ציונה. בקבוצה החזיקו אצבעות לנבחרת ולחסין, שהגיעו עד לגמר אליפות אירופה, שם הפסידו לצרפת החזקה לאחר הארכה, באחד המשחקים האיכותיים שנראו בשנים האחרונות בגילאים האלו. במועדון בירכו את חסין בכל מדיה אפשרית לאור ההצלחות ומקווים שימשיך את המומנטום גם בעונה הקרובה.

כעת, מחכים בנס ציונה לחזרה של חסין לארץ ולהתחלת העבודה לקראת העונה הבאה. בקבוצה חתומים כרגע ג'רום מיינסי, איתי שגב, צוף בן משה, יאיר קרביץ, תומר לוינסון ודאסטי האנאס. אגב, לגבי האנאס, לו שורשים יהודים, הוא קיבל סוף סוף אזרחות ישראלית ונחשב למתאזרח בסגל של אלעד חסין. האנאס (29, 1.91), קיבל את הכינוי "דאסטי" מחבריו של אביו ג'רי, שחקן עבר בליגת הבייסבול האמריקאית, על שמו של חברו לקבוצה בלוס אנג'לס דודג'רס, דאסטי בייקר.

עם שובו של חסין ללב המושבה, ירימו בקבוצה הילוך בכל הנוגע להחתמה של שחקנים זרים. כאמור, לקבוצה יש רק שני זרים בסגל, אליהם יצטרפו לפחות עוד שני שחקנים נוספים. במועדון ככל הנראה יחליטו ללכת על 4 זרים ולקבל את המענק הגדול ממשרד הספורט שהובטח על ידי שר הספורט מיקי זוהר. כאמור, השנה המענק צפוי לשנות לחלוטין את הליגה, כאשר לא מעט קבוצות בונות על המענק, ומוכנות לוותר על זר אחד למענו. בנס ציונה ככל הנראה יבנו על צביון ישראלי, ויקוו אף לאזרח את האנאס, כדי להשיג יתרון על שאר הליגה. בסגל הישראלי, ידוע כי ליאור קררה כבר עזב, ובקבוצה רוצים להחתים לפחות עוד גארד ישראלי אחד בכיר.

בנושא אחר, שחקני קבוצת הבוגרים של המועדון, תומר לוינסון וצוף בן משה, באו לבקר את ילדות וילדי קייטנת הקיץ של המועדון. צוף ותומר סיפרו לילדים על הדרך שעברו כדי להפוך לשחקנים מקצועיים, ענו על השאלות שלהם, העניקו להם חתימות, הזמינו אותם לבוא למשחקי הקבוצה הבוגרת בעונה הקרובה ובעיקר - נהנו מכל רגע עם הילדים.

------------------------------------------------

בנושא אחר, המועדון נפרד השבוע ממאמן הכושר ברק שוורץ ומעוזר המאמן טוני יאנגר.

המועדון הודה לשניים על תרומתם למועדון, ואיחל להם בהצלחה רבה בהמשך. ברק היה מאמן הכושר בשלוש העונות האחרונות אחרי שהגיע למועדון ממכבי תל אביב, וטוני היה עוזר המאמן הראשי של אלעד חסין לאורך העונה האחרונה.

______________________

בקבוצת הנשים של המועדון גם כן החלו לבנות את הקבוצה לעונה הבאה, שתהיה עונת הבכורה של המועדון בליגה הלאומית, והחתימו שתי שחקניות חשובות בדמות תמר אנגל וגאיה סלס.

גאיה המשחקת בעמדות 2-3 שיחקה בכל נבחרות ישראל הצעירות ובליגת העל לנשים במדי הפועל ראשון לציון, רמת השרון ורמת גן. בעונה האחרונה הצטרפה באמצע העונה ללב ירושלים ועזרה לאדומות לזכות באליפות הליגה הלאומית.

גאיה היא נס ציונית שגדלה במחלקת הנערות של הפועל ראשון לציון מכיוון שבעבר לא הייתה מחלקת נערות בעיר, וכעת היא חוזרת למועדון עם מחלקת נערות תוססת ובמטרה להצעיד אותו לעונה מוצלחת.

אנגל (23, 1.77) משחקת בעמדות הפורוורד, שיחקה בכל נבחרות ישראל הצעירות ואף הייתה חלק בעליית נבחרת הנערות לדרג א׳ של אליפות אירופה. אחרי שגדלה ברמת השרון ובאקדמיה של וינגייט חתמה במכבי פתח תקווה מליגת העל, ובהמשך עברה לבני יהודה ורמת השרון בליגה הלאומית. היא הצטרפה במהלך העונה ללב ירושלים והייתה חלק מרכזי בעליה שלהן לליגת העל יחד עם גאיה סלס, שחתמה אתמול בקבוצה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה