בעקבות הבשורה על פיינל פור אירופי בתל אביב. מיפגש עם רביב לימונד.

$(function(){setImageBanner('37a68cd0-b0aa-4f88-bd9f-81c801c75fbc','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

בעירוני חי מוטורס נס ציונה מקווים לרשום הישג חסר תקדים והגארד הוותיק מבטיח לאסף ניצן "נגיע דרוכים וחדים, אנחנו אחד המועדונים הטובים ביותר במפעל".

עירוני

נפתח בתזכורת:

ללא קשר לרצף ההפסדים העגום בליגה, הרי שעירוני נס ציונה העפילה לפיינל פור היורופ קאפ ונמצאת שני משחקים מתואר אירופי היסטורי, דרך המפעל הצנוע אך היוקרתי. הכתומים ניצחו את קייב האוקראינית ואת איראקליס היוונית בשני משחקים גדולים בבועה בהולנד, והעפילו לחצי הגמר שם תפגוש את פארמה פרם.

אך החגיגה האמיתית החלה  כאשר לאחר מכן נודע שהטורניר המרובע ייערך בישראל. תחילה, היה אמור הטורניר להיערך בדרייב אין שבתל אביב, אך לאחר מכן נודע שייערך בהיכל מנורה מבטחים, וזאת על מנת שיוכלו להיכנס למשחק ההיסטורי כ-3,000 אוהדי הקבוצה. מדובר באירוע גדול באופן יחסי, ויהיה מעניין לראות את ההשפעה של הקהל הכתום באולם הגדול הזה. בקבוצה עוד מקווים שתתאפשר כניסה ליותר אוהדים מהכמות המאושרת כרגע. אגב, המשחק מול פארמה ייערך ביום שישי, בשעה 15:00 ויסתיים לפני כניסת השבת. המשחק השני, בין אורדאה לאוסטרוב, ייערך בשעה 18:00 ויימשך אל תוך שישי בערב.

אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה, רביב לימונד, דיבר על השבוע המטורף שעבר על קבוצתו, על אירוח הפיינל פור, על ההצלחה המקצועית באירופה ועל המצב בליגה לקראת המשך העונה.

על המשחקים בבועה בפולין ובהולנד אמר לימונד: "התחושה בבועה גם בפולין וגם בהולנד היא של משהו לא רגיל. זה היה מאוד חונק ואינטנסיבי, אבל מצד שני, זה עזר לנו להתפקס במטרה. כמובן שהאמנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה ולעלות לפיינל פור, כי יש לנו סגל טוב ביחס למפעל הזה. ביום נתון אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

כמה העובדה שהפיינל פור ייערך פה עוזרת לכם?

"אני מניח שזה ייתן לנו דחיפה מוראלית מאוד גדולה. צריך לזכור שזה גם יכול להביא ללחץ, והשאלה היא לאן לוקחים את זה. אני מניח שבסופו של יום, האנרגיות שהקהל שלנו יביא יעזרו לנו וידחפו אותנו ברגעים קשים".

להערכתך ההחלטה לעבור להיכל מנורה היא החלטה נכונה?

"לטעמי, אולם בסדר גודל של הדרייב אין תפור לאירוע מן הסוג הזה. אני לא ממש יודע למה הוזז האירוע, אך כנראה מדובר באילוצי לו״ז וכד׳. אני ממש מקווה שיהיה אפשר להכניס כמה שיותר אוהדים על מנת שלא יבלעו בהיכל הגדול ולא נפספס את העידוד והתמיכה של הקהל שלנו, שיהיו חשובים מאוד במשחקים הללו".

איך אתה מעריך את הסיכויים שלכם לזכות ביורופקאפ?

"אלו שני משחקים ושני משחקים שהמון מונח בהם על הכף. הם יכולים ללכת לכל כיוון והרמה די מאוזנת בין כל הקבוצות שהגיעו. לכן אני חושב שחשוב להגיע מנטלית מאוד מוכנים, דרוכים וחדים ולא לחשוב על הגביע, אלא להיות מרוכזים בכל מהלך התקפי והגנתי, ולנסות לנצח כל פוזשן, כל רבע, כל מחצית ואז במשחק כולו".

כשהגעת לנס ציונה, האמנת שתילחם על תואר אירופי?

"ידעתי שאנחנו אמורים לשחק במסגרת אירופאית ומאוד שמחתי על כך. לא הכרתי את המסגרת כל כך לפני כן, אך עתה אחרי שצברתי ניסיון במפעל, אני משוכנע שאנחנו אחד המועדונים הטובים במפעל, ולראיה העפלנו לפיינל פור".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה