ברי ומרפי שוחררו מעירוני. דקואן קוק יחזור?

$(function(){setImageBanner('bbc7d9ad-c609-4a22-9726-63ab1d81ca8d','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

בעקבות פתיחת העונה הגרועה, בעירוני נס-ציונה החליטו לבצע זעזוע. גם ג'רל מקניל מועמד. צפו בתקציר המשחק בין עירוני נס ציונה להפועל חיפה

זעזוע העירוני "חי מוטורס" נס-ציונה. הכתומים, שפתחו את העונה עם נצחון אחד מתוך תשעה משחקים בכל המסגרות, החליטו לנצל את הפגרה הקרובה ולבצע שינויים משמעותיים בסגל השחקנים.

שני הראשונים לשלם את המחיר הם הגארד דביון ברי והסנטר/פורוורד ג'ורדן מרפי. ברי, שהיה בעברו מלך הסלים של הליגה היוונית, אמור היה להיות הגארד המוביל של עירוני וספק הנקודות העיקרי בהתקפה. אולם ברי לא סיפק את הסחורה ובעיקר היה מאד לא יציב. 

מרפי, שהובא לקבוצה על תקן הסנטר הפותח, אכזב מאד ולמעשה לא הצליח להביא למגרש שום דבר מהדברים שהוא היה אמור להביא. מרפי אמנם נמוך לעמדת הסנטר, אבל הוא היה אמור לחפות על כך בכח מתפרץ, אתלטיות ובעיקר במשחק ורסטילי משני צידי המגרש. כאמור, גם מרפי לא הצליח לספק את הסחורה וכבר בשבוע שעבר היה ברור שהוא לא ימשיך.

מצטרפים לקבוצת הואטסאפ של נס ציונה נט ויודעים ראשונים! עדכוני קורונה בנס ציונה, חינוך, פעילות בתי הספר ומערכת החינוך בנס ציונה.  !  נס ציונה נט קבוצת הוואטסאפ

בעירוני צריכים להחליט כעת לאן פני הקבוצה. ברור לגמרי שהקבוצה תביא במקום שני השחקנים שחקני חיזוק אחרים בתפקידי הגארד והסנטר. פניה כבר נעשתה לג'רל מקניל. מקניל בן ה 33 שיחק בעונה שעברה בעירוני נהריה והעמיד בשורותיה ממוצעים של 14.6 נק', 3.7 ריבאונדים ו 3.4 אסיסטים למשחק.

שחקן נוסף שקיבל פנייה מעירוני הוא לא אחר מדקואן קוק. קוק, אחד השחקנים הגדולים ששיחקו בעירוני מאז ומעולם, עזב את הקבוצה אשתקד עם פרוץ מגפת הקורונה. קוק כבר הביע את נכונותו לחזור לקבוצה, אולם כרגע עדיין אין לו דרכון בתוקף, מה שמונע מהצדדים להתקדם. כזכור, קוק היה אמור לחתום בהפועל ת"א בתחילת העונה, אולם אותה בעיה ביטלה את החוזה שלו עם האדומים.

לעירוני יש כעת שלושה שבועות של פגרה שנובעים מפגרת הנבחרת השבוע, דחיית משחקה של הקבוצה מול הפועל חולון ושבוע בו מראש הקבוצה היתה אמורה להיות חופשית עקב המספר הלא זוגי של קבוצות בליגת העל. מיד בתום הפגרה תפגוש עירוני את האלופה, מכבי ת"א.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה