הערב קרב תחתית ראשון העונה - הסקציה מארחת את בית"ר ירושלים שבונה על ניצחון ראשון.

$(function(){})

מתי המשחק? 04.09.22, יום ראשון. באיזו שעה מתחיל ? 20:15 איפה משחקים? איצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה. 
המחזור השלישי יפגיש את הסקציה עם החבורה מירושלים לקרב תחתית על 6 נקודות. האם הסקציה מסוגלת לנצח את הירושלמים שהפסידו לבאר שבע 5-0 בטדי?.

מעטים ביציע אוהדי הסקציה במשחק באשדוד השבוע צילום מסך יוטיוב

יאללה ביתר יאללה הסקציה.. מי תנצח בקרב התחתית הראשון של ליגת העל? 

שתי הקבוצות נפגשות לאחר שכל אחת מהן שיחקה שני משחקים ושתיהן שקועות בתחתית כאשר אנחנו רק במחזור השלישי. בתום פגרה סוערת בית"ר ניצלה מירידת ליגה רק בדקה ה90 ואילו הסקציה מצאה את עצמה ללא מגרש ביתי אמיתי. האיצטדיון בפתח תקוה מתאים לקבוצות גדולות וממילא קבוצות ליגת העל מבקרות בו מספר פעמים בשנה. 

מתי המשחק? 04.09.22, יום ראשון 

באיזו שעה מתחיל ? 20:15

איפה משחקים? איצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה. 

כמה צופים אמורים להגיע? המבחן הגדול של אוהדי הסקציה. בית"ר צפויה להביא למשחק כמה אלפי אוהדים. מה יקרה עם האוהדים של הסקציה שלא רגילים לנסוע למשחקי חוץ באמצע השבוע?. שאלה מעניינת. במצב הנוכחי מעל 100 אוהדים בכתום יהיה בגדר הישג. 

ואיזה מסכנים האוהדים שנשארו לקבוצה....

שני מחזורים לאחר פתיחת העונה הספיקו לקבע את מעמדה של הסקציה בליגת העל.

קבוצה ללא קהל, למעט כמה עשרות אוהדים שרופים שלא מוותרים. ללא מגרש בית אמיתי ואחת כזו שמולה אפשר להשיג נקודות בקלות יחסית. 

נושא הקהל המועט שמגיע מנס ציונה למשחקים הוא אולי הכאוב ביותר לכל מי שהסקציה יקרה לו.

הפסדים אפשר לקבל בהבנה. פערים מקצועיים גם כן (למרות שאצל בני ריינה מרגישים אותם פחות). אף אחד לא מצפה מהסקציה להיות מכבי חיפה, אפילו לא בני סכנין.

בסך הכל עד עכשיו הסקציה נהנית משקט תעשייתי ועברה בבקרה עם תקציב של 20 מיליון שח. זה אגב, ייאמר לזכותה של הנהלת הקבוצה והעומד בראשה. 

אבל מכמות האוהדים שכן מגיעים למשחק ומשיחות שערכנו עם האוהדים עולה תמונה קשה. הם מתוסכלים מכך שאין מגרש ביתי מה שהופך את משחקי הבית למשחקי חוץ. 

בנוסף, אין הסעות לבני הנוער ואוהדים צעירים, שלא לדבר על אוהדים מבוגרים שלא לכולם יש רכב וחלקם מתקשים לנהוג בשעות הערב. כתוצאה מכך, המועדון מאבד את הזהות עם העיר והאוהדים ועוד מעט תיעלם הזיקה בין הקבוצה שהייתה הסמל של העיר נס ציונה לבין העיר שצמחה והשאירה מאחור את הקבוצה. 

פנינו לדובר הסקציה לקבלת תגובה - האם הקבוצה תארגן הסעות לאוהדים הצעירים אך טרם קבלנו תשובה כלשהי. האם האוהדים המקומיים הפסיקו לעניין את הסקציה?. 

טקס הוקרה לשחקני העבר של הסקציה? 

אחת הדרכים של קבוצות ספורט לחזק ולהעמיק את הקשר עם הקהילה בעיר אותה היא מייצגת הוא באמצעות טקס הוקרה קצר לפני משחק רשמי.

מכבי תל אביב בכדורסל היא אלופת העולם בשימור מורשת העבר. קבוצת הכדורגל של המועדון גם למד דבר אחד או שניים. היא אפילו ערכה טקס פרידה מכובד לעומרי בן הרוש, היום בסקציה, כאשר עבר משורות הצהובים לכרמל אי שם בשנת 2017. 

קל מאד לדמיין איך הייתה נפתחת העונה של הסקציה באיצטדיון המנוכר של פתח תקוה לו היה נערך טקס הוקרה קצר לשחקן עבר בדמותו של דני משה, אגדת כדורגל של הליגה הלאומית ואחד משחקני העבר האהובים על הקהל בנס ציונה גם היום. 

חולמים על חזרה לראשון לציון?. במנהלת לא שמעו על זה....

טרום העונה היה נדמה שהסקציה תשחק באיצטדיון הברפלד בראשון לציון. אפילו קבלנו תגובות שחסר רק 3% עבודה להשלים את הדרישות. אבל השמחה הייתה מוקדמת. המנהלת לא אישרה את המגרש בראשון לציון ולפניתנו למנהלת קבלנו בשבוע שעבר את התשובה מהדוברת שירלי בר דיין:  הם הודיעו שאיצטדיון המושבה הוא האיצטדיון הביתי שלהם לעונה הקרובה ומבחינתנו זה מה שקובע כרגע. 

לאו נעלמו 3 אחוזים ומאות מאוהדי הסקציה צילום מסך מהרשתות החברתיות בימים שעוד הייתה תקוה לשחק בראשון לציון

עד כמה אוהדי בית"ר ירושלים מחכים למשחק מול נס ציונה אפשר ללמוד מהתגובות המגיעות מהמועדון הירושלמי.  המשחק מול הסקציה מנס ציונה נחשב בעיני הירושלמים הזדמנות פז להשיג ניצחון ליגה ראשון ואת הנקודות הראשונות בעונת 2022. 

צפו בווידאו כך הסתיים המפגש הקודם בליגת העל בין בית"ר ירושלים לסקציה נס ציונה. אז ניצחו הירושלמים בתוצאה 4-0. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה