היום ב 19:15 - עירוני מארחת את בני הרצליה

$(function(){setImageBanner('ca0aa639-8269-48c3-974f-10de02088dd8','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

משחקה השני של עירוני בליגת העל יפגיש אותה עם העולה החדשה בני הרצליה ביום שני ב 19:15 ב"לב המושבה"

דוברות עירוני

לאחר שפתחה ברגל שמאל את העונה עם הפסד חוץ להפועל אילת, תקווה עירוני "חי מוטורס" נס-ציונה להשיג ניצחון ליגה ראשון במשחקה הביתי הראשון בליגת העל. למעשה עירוני טרם ניצחה באף משחק רשמי העונה כשנוצחה בגביע ווינר בשמינית הגמר ובשלושת משחקיה בליגה הבלקנית.

בסוף השבוע שעבר ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים המסורתית של פתיחת העונה. במסיבת העיתונאים, שבהתאם למצב, נערכה בזום, נכחו יניב מזרחי, בראד רגינברג וטל דן. 

עיקר ההתייחסות היה כמובן למצב בליגה ללא ודאות וללא קהל. היטיב להגדיר זאת יניב מזרחי כשהודה שהעונה, בניגוד לעונות קודמות המטרה העליונה היא רק לשרוד: "המטרות המקצועיות הן קודם כל לשרוד. זה יישמע מצחיק כי אנחנו מועדון שבכל שנה מציב מטרות גבוהות ורוצה להגיע לפלייאוף. בשנה שעברה מאוד רצינו לעשות פיינל פור. אנחנו צריכים להסתכל טוב במראה ולהבין שאנחנו נמצאים בשנה לא שגרתית. למרות שאנחנו רוצים להתחרות ולשחק כדורסל יפה, אני אומר חד משמעית שהמטרה המוצהרת היא לשרוד כלכלית ומקצועית. אם שני התנאים האלו יתממשו, אנחנו נהיה מרוצים".

טל דן התייחס להעידר הקהל במגרשים: "זו הצביטה הכי גדולה בלב. זה לא ייאמן כמה זה שונה. אני חווה את זה בצורה נוראית, זה לא כיף וקצת משעמם אפילו. זה מאוד חסר לי ואני מאוד מתגעגע לאנשים פה מסביב. התרגלנו למשהו אחר, התקופה עכשיו כפתה עלינו משהו מאוד שונה וזה מבאס"

מבחינה מקצועית, בראד גרינברג יודע שהקבוצה פתחה לא טוב את העונה, אולם הוא נשמע אופטימי: "חבורה שלנו מתחילה להתגבש וזה תהליך איטי. עד היום לא שיחקנו ברמה שאנחנו חושבים שאנחנו מסוגלים לה. כמאמן, זה התפקיד שלי להביא אותנו לשם".

על האפרשות לעשות שינויים בסגל אמר גרינברג: "אני לא אוהב לעשות שינויים במהלך העונה, אני מעדיף לעבוד עם מה שיש. אני תמיד מפנה את האצבע כלפי עצמי לפני האחרים. אנחנו צריכים לשחק כדורסל טוב יותר. אני לא חושב שיש קבוצה בליגה כלשהי שלא בוחנת כל הזמן אפשרויות להתחזק, אבל במקביל אנחנו רוצים להוציא מעצמנו את המקסימום ולהשתפר כקבוצה"

כמאור, משחקה הקרוב של עירוני יתקיים מחר מול העולה החדשה בני הרצליה. בני הרצליה נוצחה אף היא במחזור הפתיחה 79:80 בידי העולה השנייה, הפועל חיפה 

המשחק יועבר בשידור ישיר בספורט 5 סטארס

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה