בתום משחק מטורף ושיפוט מחריד: תיקו 2-2 לסקציה מול בני יהודה. שני עמודי התאורה השמאליים באצטדיון כבו דקה לסיום המשחק.

$(function(){})

איזה משחק מטורף היה לנו באצטדיון הפרדס. בדקה ה-89 הסקציה ספגה שער שוויון בפנדל שלא היה ולא נברא. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו שכולו הפסד לשתיהן. שני עמודי התאורה השמאליים באצטדיון כבו דקה לסיום המשחק.

צילום מסך מתוך ערוץ 5

עם עמי טייאר על הקווים במקומו של המאמן ניר ברקוביץ ( שנתן הוראות מהיציע ), הסקציה 'הצליחה' לאבד ניצחון דקה דקות לסיום והתרחקה מהצמרת ואחד משני המקומות המוביל לליגת העל. 

בני יהודה, הקבוצה עם התקציב הכי גבוה בליגה הלאומית מאז ומעולם, הגיעה לאחר חמישה הפסדי ליגה רצופים. הסקציה גם היא התרחקה מהצמרת ושתי הקבוצות ידעו שכל תוצאה חוץ מניצחון תהיה בגדר הפסד. 

מהלך המשחק 

הסקציה פתחה את המשחק בשער שהחזיק מעמד 65 דקות עד עשר דקות לסיום. קובי מור. מגן הסקציה ניצל טעות בהגנת בני יהודה והרשית שער יתרון. 

במחצית השנייה עברה בני יהודה לשחק במערך 4-3-3 והחלה לאיים על השער של הסקציה. אבל הגנה טובה של איתי רוטמן סייעה לסקציה לשמור על התוצאה. בדקה ה-58 הדביק אלירן עטר טיל לקורת השער. בסקציה נשמו לרווחה והמשיכו להחמיץ בצד השני.

אל מול היכולת ההתקפית המשופרת של בני יהודה נהנתה הסקציה מיכולת מעולה של אלכסיס, שר ההגנה של הסקציה. חבל רק שחבריו לא ניצלו את המסירות הארוכות שלו להתקפות מתפרצות יעילות. 

בדקה ה-62 חילוף בסקציה, איסמעיל ריאן יצא ובמקומו נכנס מור פדידה. עד לדקה זו רשמה בני יהודה 700 דקות משחק ללא שער שדה. זו הדקה שבה בני יהודה החלה לטווח את השער של הסקציה. הלחץ נשא פרי ובדקה ה-80 אלמוג בוזגלו השווה את התוצאה באחד השערים היפים העונה בליגה הלאומית. 

לאחר שער השיוויון הסקציה עברה למערך 4-2-4 לדקות הסיום. בדקה ה-87 הסקציה זכתה בבעיטת עונשין. איתי רוטמן נגח שער יתרון שחזיק מעמד דקה אחת בלבד. 

בהתקפה הבאה נשרק פנדל לחובת הסקציה. צפייה בהילוכים החוזרים מראה עד כמה החלטת השופט הייתה שגויה. לוסיו נפל ברחבה מבלי שאיש נגע בו ובמקום לחטוף צהוב על התחזות השיג פנדל אותו הבקיע אלירן עטר והשווה את תוצאת המשחק 2-2. פרשן המשחק איל לחמן סיכם את האירוע ושלח עקיצה לשופט - איך נפלת בפח.

בדקה ה-97 התאורה באיצטדיון נפלה וכבתה לא לפני שפדידה מבני יהודה הורחק באדום וקוטלאיה שנתפס מגיב לפרובוקציה של שחני בני יהודה, הורחק גם הוא בכרטיס אדום. כאמור, עמודי התאורה השמאליים באיצטדיון כבו, אך השופט חידש את המשחק להתקפה אחרונה של הסקציה שלא השיגה דבר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה