גם נשות 'גמאני רצה' מנס ציונה, המתמודדות ומחלימות מסרטן השד - השתתפו במרתון תל אביב

$(function(){})

הנשים השתתפו במרתון הגדול, ביחד עם עוד עשרות אלפי רצים ורצות מכל הארץ. המיזם המרגש, שצמח והתפתח בנס ציונה, מקיף היום למעלה מ-50 קבוצות, 100 מאמנות ומאמנים מתנדבים ומעל 1,000 נשים מרמת הגולן ועד אילת. את הקבוצה המקומית מובילים מאמן הריצה עמרי פדהצור ומאמנת הכושר עפרה בן שבת.

גמאני רצה

חברות 'גמאני רצה' נס ציונה, שמתמודדות ומחלימות מסרטן השד, השתתפו ביום שישי האחרון במרתון סמסונג תל אביב, אירוע הספורט הגדול במדינה, ביחד עם עשרות אלפי רצות ורצים מכל הארץ.

'גמאני רצה' הוא מיזם חברתי-קהילתי של קבוצות ריצה וכושר ללא עלות לנשים שמתמודדות ומחלימות מסרטן השד וסרטן נשי אחר. את הקבוצות מובילים בהתנדבות מאמנות ומאמני ריצה וכושר מהשורה הראשונה של אנשי המקצוע בישראל.

המיזם המרגש, שצמח והתפתח בנס ציונה, מקיף היום למעלה מ-50 קבוצות, 100 מאמנות ומאמנים מתנדבים ומעל 1,000 נשים מרמת הגולן ועד אילת. את הקבוצה המקומית מובילים מאמן הריצה עמרי פדהצור ומאמנת הכושר עפרה בן שבת.

"הריצה הוכחה מחקרית כתורמת לבריאותן של נשים מתמודדות ומחלימות מסרטן השד והאימונים ב'גמאני רצה' עושים פלאים לגוף וגם לנפש" אמר עמרי. "בשנה שעברה, בגלל אילוצי הקורונה, חגגנו את מרתון תל אביב באירוע מקומי שהפקנו בעצמנו בנס ציונה. השנה שמחנו לחזור למתכונת המוכרת של אירוע הספורט הגדול במדינה".

גרעין ההקמה המקומי של 'גמאני רצה' הצמיח השנה 3 מאמנות-מחלימות, שזכו ללמוד בקורס מדריכי ריצות ארוכות במלגה מלאה של המכללה האקדמית בווינגייט, והשתלבו במערך ההדרכה של 'גמאני רצה' כמאמנות מתנדבות בראשון לציון, מזכרת בתיה ותל אביב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה