גרא: "נמאס לנו להפסיד, באים רעבים לנצח"

$(function(){setImageBanner('93d528db-c396-44c3-bd26-f6a8f5a11956','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

שחקן א.כ נס ציונה היה מאוכזב מאוד לאחר ה-33:28 למכבי ראשון לציון, ונראה מוכן למשחק מול ק. אונו, שנערך לאחר סגירת הגיליון: "התכוננו בנחישות, המשחק מול מכבי ראשל"צ חמק לנו מבין האצבעות". נציה: "הקבוצה עדיין חדשה ומתגבשת ממשחק למשחק, רוצים להראות את היכולות שלנו"

צילום יחצ


פתיחת העונה המגומגמת של א.כ נס ציונה נמשכה בסוף השבוע האחרון כשהקבוצה נכנעה 33:28 למכבי ראשון לציון החזקה. הקבוצה נראתה טוב והייתה צמודה מאוד לראשון העדיפה, אך הניסיון של המארחת הטה את הכף לטובתה ברגעים האחרונים של המשחק.

גיא גרא התייחס להפסד למכבי ראשון לציון וכבר התכונן למשחק הבא מול קרית אונו, שנערך לאחר סגירת הגיליון: "התכוננו בנחישות לקראת המשחק מול קרית אונו, כי הוא מאוד חשוב לנו ולמיקום שלנו בטבלה בהמשך העונה. אנחנו באים רעבים מתמיד לאחר ההפסד מול מכבי ראשון. אנחנו מרגישים כאילו המשחק חמק לנו מבין האצבעות, אבל אנחנו לא ניתן לזה לקרות שוב. לנו נמאס להפסיד אנחנו באים רעבים ובאים לנצח".

שניר נציה אמר: "הקבוצה עדיין חדשה ומתגבשת ממשחק למשחק, נגד מכבי ראשון באנו מאוד מוכנים ופתחנו את המשחק טוב, בהמשך המשחק עשינו כמה טעויות שהכריעו את המשחק לרעתנו. במשחק הבית עם הקהל שלנו אנחנו באים יותר חדים וכדי להראות את כל היכולות שיש בקבוצה שלנו בשביל להביא את שתי הנק׳ החשובות האלה אלינו".
השחקנים של סער פרנקל הגיעו להתמודדות מול אונו לאחר שני הפסדים רצופים להפועל ומכבי ראשל"צ. הניצחון האחרון והיחיד של הקבוצה עד כה הגיע במחזור השלישי נגד מכבי דימונה בחוץ בתוצאה 28:29. כעת, הטייגרים יקוו לשוב למסלול הניצחונות ולסמן W נגד הפועל קרית אונו ולשכוח את פתיחת העונה החלשה, וזאת למרות לוח המשחקים, שלא האיר לקבוצה פנים.

מנגד, האדומים מקרית אונו ניצחו במשחק האחרון 29:33 את מ.כ. באר שבע ויקוו להמשיך במומנטום החיובי. לפני כן הקבוצה רשמה שני הפסדים, גם היא לשתי הקבוצות מראשל"צ. קרית אונו נמצאת במאזן של 2 ניצחונות לצד 2 הפסדים עד כה.

במחלקת הנוער, קבוצת הנערים ט' ניצחה 40:42 את הפועל ראשל"צ באולם צימרמן לאחר משחק צמוד ומותח. קבוצת הנערים י' עלתה אחריה למשחק בית נגד מכבי ראשל"צ. המחצית הראשונה הייתה שקולה יחסית והסתיימה ביתרון 16:19 לאורחים. במחצית השנייה העייפות, הפציעה של גיא ניר ובעיקר הסגל הקצר של הטייגרים, איפשרה לראשל"צ לרוץ ולהגדיל את הפער אותו שמרו עד לתום ההתמודדות. בסיום הפסד לא.כ. נס ציונה בתוצאה 41:32.

במקביל, במועדון חגגו השבוע יום הולדת ליהל ויזל. ויזל היא שחקנית קבוצת הנשים והמאמנת של ילדות ז' של המועדון. במועדון איחלו: "יהל היקרה, את מודל לחיקוי עבור בנות המועדון הן בפן המקצועי והן בפן החברתי והערכי. אוהבים אותך ושמחים שאת איתנו. מזל טוב טייגרית"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה