ג׳רום מיינסי חוזר לקדנציה שניה בעירוני.

$(function(){})

מי לא זוכר אותו מול הפועל חולון במשחק שיא של 28 נק׳, 14 ריב׳ ו-48 מדד - הנתון הגבוה בתולדות המועדון בפלייאוף אי פעם. (ראו תמונה)
הסנטר האמריקני (33, 2.08) ששיחק כאן בעונת 20/21 שיחק בעונה החולפת בקבוצת סנדאי היפנית, עמם זכה באליפות ועזר להם לעלות ליגה.

ארכיון

לג׳רום כאמור זו תהיה העונה השניה בכתום אחרי שהגיע לכתומים במהלך עונת 20/21. בליגת העל רשם ממוצעים מרשימים של 14.2 נק׳ ו-7.5 ריב׳ ב-26 משחקים, והיה בעל המדד הגבוה בקבוצה עם 21.2 נק׳ מדד למשחק.

במשחק מס׳ 2 בסדרת הפלייאוף מול הפועל חולון משחק שיא של 28 נק׳, 14 ריב׳ ו-48 מדד - הנתון הגבוה בתולדות המועדון בפלייאוף אי פעם.

במסגרת היורופקאפ רשם ג׳רום 14.3 נק׳ ו-7.6 ריב׳ למשחק, והיה אחד הפקטורים המרכזיים בזכיה ההסטורית של המועדון ביורופקאפ ב-2021.

מאמן הקבוצה אלעד חסין: ״אנחנו מברכים על ההחתמה של ג׳רום - השם שלו עלה כבר מהפגישה הראשונה בגלל האיכויות שלו כשחקן וכאדם. ג׳רום עשה עבודה מדהימה לפני שנתיים ככה שברגע שהייתה אפשרות להביא אותו לא היססנו לרגע. אני רוצה לתת קרדיט להנהלה שעשתה את כל המאמצים הנדרשים כדי שזה יקרה. לג׳רום יהיה תפקיד משמעותי בקבוצה ואנחנו בטוחים שהוא יעשה אותו בצורה הטובה ביותר״.

ג׳רום מיינסי: ״נהניתי כל כך מהעונה הקודמת שלי בנס ציונה שהייתי חייב לחזור לפה לפעם נוספת! אני לא יכול לחכות לשחק מול האוהדים הכתומים, הפעם למשך עונה שלמה. יאללה נס ציונה״!

המנהל המקצועי איתמר רוזנברג: ״ג׳רום הוא אחד מהשחקנים הטובים בהיסטוריה של המועדון, והוא אדם מיוחד על המגרש ומחוצה לו. הוא מנהיג אמיתי שיהיה עוגן מרכזי בתמהיל של הקבוצה, שחקן שבשבילו קונים מנוי. עמלנו על ההחתמה הזו לילות כימים בשבועות האחרונים ואנחנו נרגשים מאוד מהחזרה שלו לקבוצה״!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה