דאסטי האנהאס סיכם בעירוני נס ציונה, שתשחק במוקדמות ליגת האלופות BCL

$(function(){setImageBanner('4457cb7b-3779-435d-9664-81352311b34b','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

עירוני נס ציונה תתמודד במוקדמות ליגת האלופות BCL. הגארד ששיחק בעונה שעברה בסנטה קרוז ווריירס, יצטרף לכתומים ויחליף את די ג'יי קופר בעמדת הרכז הפותח. איתי שגב צפוי לחתום בימים הקרובים. בקבוצה יחליפו את כל הזרים ובכל מקרה יתרכזו בשוק הישראלים.

אלעד חסין צילום עירוני נס ציונה

דאסטי האנהאס סיכם בעירוני נס ציונה, שתשחק במוקדמות ליגת האלופות BCL

בקבוצה ינסו להעפיל למפעל השני בחשיבותו ביבשת בו תשחק גם הפועל י-ם בעונה הבאה. מזרחי ובוקסר נפגשו עם מיקי זוהר בנוגע לאולם חדש. חדשות כדורסל בנס ציונה. 


עירוני נס ציונה מעלה הילוך בהכנות לעונה הבאה, וכבר סיכמה עם זר ראשון לעונה הבאה. הגארד דאסטי האנהאס סיכם את תנאיו במועדון ויצטרף לשני השחקנים היחידים שחתומים לעונה הבאה - תומר לוינסון וג'רום מיינסי. אגב, גם צוף בן משה אמור להמשיך בעונה הבאה.

האנהאס (29, 1.91 מ') שיחק בעונה החולפת בליגת הפיתוח של ה-NBA בשורות סנטה קרוז ווריירס, קבוצת הבת של גולדן סטייט ווריירס, שם העמיד ממוצעים של 17.2 נקודות ו-2.7 אסיסטים למשחק. האנהאס מגיע עם הרבה ניסיון ואחרי עונה מצוינת בליגה חזקה, והוא יחליף את די ג'יי קופר בעמדת הרכז הפותח של המועדון. קופר, כזכור, סיפק עונה מצוינת וקבע שיא אסיסטים שספק אם ישברו בעתיד הקרוב, אך במהלך העונה עבר מספר עבירות משמעת חמורות, הראה חוסר מחויבות, ולכן הוחלט שלא להמשיך איתו.

אירועים בנס ציונה מה עושים בעיר?

בקבוצה לא צפויים להשאיר אף זר מהעונה שעברה, ויבנו קבוצה כמעט חדשה לחלוטין, עם דגש על השחקן הישראלי. מי שסיכם את תנאיו בקבוצה וצפוי לחתום בימים הקרובים הוא איתי שגב. שגב, קפטן הפועל ירושלים בעונה האחרונה, עבר עונה בינונית בבירה ולא האריך חוזה כחלק מהחידוש שהקבוצה עוברת תחת הבעלות החדשה של מתן אידלסון. בנוסף, יחפשו בקבוצה זרים חדשים ויחכו, כמו כל שאר קבוצות הליגה, לפליטים מהדראפט ומהליגות הבכירות יותר.

בנושא אחר, עירוני נס ציונה צפויה לשחק העונה במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א לאחר שהפועל גליל עליון ויתרה על השתתפותה במפעל. הקבוצה הצפונית הבינה שגם אם תקבל כרטיס ישיר למפעל, או תצליח לעבור את שלב המוקדמות, תיאלץ לארח מחוץ לכפר בלום, והחליטה לוותר על המפעל ונרשמה זו עונה שנייה ברציפות ליורופקאפ.

לאור העובדה שהפועל ירושלים נרשמה למפעל, נס ציונה תצטרך לשחק עוד סיבוב מוקדמות, כאשר טרם ברור אם היא תשחק שניים או שלושה סיבובי מוקדמות. אגב, אם הכתומים יגיעו לשלב הבתים הם יארחו את משחקי הבית שלהם בהיכל הטוטו שבחולון.

בנושא אחר, קבוצת ילדים ורד של המועדון סיימו את טורניר Belgrade Summer Cup בסרביה כאלופי הטורניר עם ניצחון 59-56 בגמר צמוד מאוד על פרטיזן בלגרד. אביעד סוטו נבחר ל MVP של משחק הגמר. כל הכבוד לדור העתיד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה