דודו ביטון יסדר: שלושער לחלוץ הלוהט של הסקציה וניצחון 3-1 על הפועל רמת גן וליאור זדה.

$(function(){})

מזל שדודו ביטון חתום בסקציה לשנתיים. החלוץ הלוהט נכנס לעניינים והוא ספק הנקודות העיקרי של הקבוצה. הערב נצחה סקציה נס ציונה את ליאור זדה, מאמנה לשעבר, בתוצאה מרשימה 3-1. למרות התוצאה הבעיה נשארה בהגנה.

דודו ביטון צילום פייסבוק סקציה

ניצחון משכנע ראשון לסקציה. דודו ביטון הבקיע שלישייה. 

שלושה שערים של דודו ביטון הקנו לסקציה ניצחון צודק על הפועל רמת גן. התוצאה לא משקרת והסקציה נצחה בצדק, אבל המאמן ניר ברקוביץ יצטרך לתת מענה לבעיות המוכרות ממשחקים קודמים על מנת לרוץ חזק בצמרת. 

לסקציה יש שתי משימות עיקריות לקראת המשחקים הקרובים. הראשונה היא לייצב את חוליית ההגנה שנראית מבולבלת ולא מתואמת. בהתקפה צריך להעיר את לבאן קוטליה שלא ממש הגיע לפתיחת העונה ויכול להיות ההבדל בין מקום בצמרת לכרטיס הנכסף לליגת העל. 

בכל מקרה הסקציה יכולה להיות מרוצה משני ניצחונות רצופים וארבעה משחקים ללא הפסד. המגמה טובה! עכשיו נשאר לשמור על יציבות ולקוות להמשך יכולת טובה של הקפטן דודו ביטון, ההחתמה הכי טובה של הסקציה בפגרה. 

המאמן ניר ברקוביץ אמר לאחר המשחק: הליגה שיווונית וכל הקבוצות רוצות לעלות ליגה. צריך להמשיך לעבוד קשה. רדפנו אחרי דודו ביטון חודשיים (לפני תחילת העונה) זה משתלם לי ומשתלם לו. 

שני מאמני העבר הפסידו תוך שבועיים לסקציה 

ואיך אפשר בלי טיפת נוסטלגיה. בשבוע שעבר נצחה את הסקציה את הפועל פתחת תקווה של המאמן עור טסלפפה והשבוע את המאמן שהגיע לתקופה קצרה ליאור זדה, מאמן הפועל רמת גן. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה