דודו ביטון מוכן לפלייאוף העליון של הליגה הלאומית : "מוכנים למאני טיים של העונה"

$(function(){})

רק 5 נקודות מפרידות בין הסקציה לבין כרטיס לליגת העל. לקראת שחקי הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית נפגשנו עם חלוץ הסקציה דודו ביטון שמוסר לאוהדי הקבוצה - "מוכנים למאני טיים של העונה". המשחק הראשון מול כפ"ס ביום שני (19:00) באצטדיון הפרדס בנס ציונה. 

דודו ביטון חזר בענק מהפציעה ומוכן לפלייאוף  קרדיט סקציה נס ציונה

המלחמה על הכרטיס לליגת העל : הסקציה פותחת את משחיק הפלייאוף העליון 

החלוץ, שחזר לשחק, לכבוש ולבשל ב-2:3 על הפועל רעננה, מוכן לפלייאוף העליון: "יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. מתייחסים לכל משחק כאילו זה גמר גביע". מתחילים מול כפ"ס ביום שני (19:00) במשחק בית. 

העונה הסדירה בליגה הלאומית הגיעה לסיומה, ולפי מצב הטבלה והמומנטום שברשותה, סקציה נס ציונה יכולה להרגיש טוב מאוד, ואפילו לחלום על עליית ליגה. במשחק האחרון בליגה הסדירה גברה הסקציה 2:3 על הפועל רעננה, והיא סיימה את העונה במקום השלישי עם 45 נקודות, 5 נקודות בלבד אחרי כפר קאסם שבמקום השני, ממנו עולים ליגה.

המשחק הראשון מול היריבה הוותיקה מכפר סבא 

את הפלייאוף העליון תתחיל נס ציונה ביום שני במשחק ביתי מול הפועל כפר סבא (19:00, אצטדיון הפרדס, שידור ישיר בערוץ הספורט). היא תגיע למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים ולאחר חמישה משחקים ללא הפסד. למרות שהיא רחוקה 5 נקודות מכפר קאסם,

לפני שלוש שנים שתי הקבוצות עלו בצוותא לליגת העל. הסקציה הייתה אז הפתעת העונה ורק במחזור האחרון אבדה את המקום הראשון לכפר סבא. העונה הירוקים כבר החליפו מאמן אולם לא הצליחו לשמור על יציבות. 

בסך הכל יש עוד עשרה משחקים עד סוף העונה, שכוללים גם שני משחקים מול אותה קאסם, ולכן, בקבוצה יש הרבה אמונה שאפשר לעשות את זה ולחזור לליגת העל לאחר שתי עונות בלאומית. 

הסקציה תשחק שני משחקים בארבעה ימים. בקבוצה מקווים לעמוד בלחץ ובעומס, ולצאת עם 6 נקודות משני המשחקים החשובים הללו.

דודו ביטון: "מוכנים למאני טיים של העונה"


דודו ביטון, חלוץ הקבוצה שחזר מפציעה,  התייחס למצב הקבוצה ואמר: "אנחנו מאוד שמחים להיכנס לפלייאוף העליון ברגל ימין ועם שני ניצחונות רצופים. אנחנו גם מתחילים במשחק בית שזה טוב. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות וזה להביא 3 נקודות. יש לנו משחק לא פשוט מול קבוצה טובה עם שחקנים טובים, ואנחנו יודעים מה הם המטרות שהצבענו לעצמנו".


על החזרה שלו אחרי כמעט חודש של פציעה אמר ביטון: "אני מאוד שמח לחזור אחרי כמעט חודש בחוץ. הכי כיף לחזור ובמיוחד להבקיע, לבשל ולנצח. אני מרגיש שאנחנו מוכנים למאני טיים של העונה. נעבור משחק משחק, ולא נדבר יותר מדי. אנחנו צריכים לחשוב על כל משחק כמו על גמר גביע, וככה נשיג את מה שאנחנו רוצים".



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה