דור כוכב: "נצטרך לנצח את סכנין כדי להתקדם קדימה". האם הסקציה תחזור עם נקודות מסכנין?

$(function(){})

מגן סקציה נס ציונה היה מאוכזב אחרי ה-1:1 מול הפועל ת"א: "עם איך שהמשחק התפתח, אנחנו יוצאים קצת מאוכזבים". גינזבורג, בוזגלו וסירושטיין בספק גדול לסכנין ביום שבת (18:00, מושבה), קייטה ישוב להרכב. בקבוצה עושים מאמצים לצרף לפחות שני שחקנים בחלון ההעברות

דור כוכב צילום סקציה נס ציונה

דור כוכב: "נצטרך לנצח את סכנין כדי להתקדם קדימה". האם הסקציה תחזור עם נקודות מסכנין?

בסקציה נס ציונה לא ידעו איך לקבל את ה-1:1 מול הפועל תל אביב בבלומפילד בסוף השבוע האחרון. מצד אחד, הקבוצה השיגה נקודה חשובה וידעה לחזור מפיגור, ומצד שני, יש גורמים שהיו בטוחים שהקבוצה צריכה לנצח ולהשיג נקודות חשובות במאבקי התחתית.

כאמור, המחצית הראשונה הייתה בשליטה אדומה שלא התבטאה בשערים, אך עם פתיחת המחצית השנייה, היה זה דן איינבינדר שהעלה את האדומים ליתרון. מאותה נקודה, נס ציונה השתלטה על המשחק, והשוותה בזכות של לבאן קוטאליה. עם זאת, הכתומים לא הצליחו להשיג את השער השני ונשארו עם נקודה, שהשאירה אותם מתחת לקו האדום.

בנס ציונה יודעים שהם יהיו חייבים להתחזק, לבטח בהגנה, על מנת להישאר בליגה, ובקבוצה עושים מאמצים גדולים למצוא לפחות שני שחקנים שיצטרפו עד סוף החלון. בקבוצה יודעים שעדיף לחכות לסוף החלון כדי למצוא פליטים מקבוצות גדולות יותר, או שחקנים שיהיו מוכנים להתפשר בדרישותיהם כדי להגיע לקבוצה.

הפצועים יחזרו למשחק מול סכנין? 

בקבוצה גם מודאגים מהפציעות של אלמוג בוזגלו ומיקי סירושטיין. בוזגלו הוחלף כבר בדקה ה-30 בבלומפילד כאשר הוא נפצע בשריר הירך האחורי, וסירושטיין נפצע בקרסולו והוחלף במהלך המחצית השנייה. גם אנז' פרדי פלומן נפצע במהלך המחצית הראשונה, אך חזר לשחק. מי שלא שיחק והיה חסר הוא אבובאקר קייטה, שיחזור להרכב מול בני סכנין ביום שבת (18:00, מושבה, שידור ישיר בספורט 5 STARS). יוסי גינזבורג, שלא שיחק מול הפועל תל אביב, יעבור בדיקה ובקבוצה מקווים שהוא יוכל לפתוח מול סכנין. ניב אלטמן ששיחק נגד האדומים, היה לא רע בין הקורות.

אגב המשחק הוא בסימן פיקנטי מול חלוץ העב של הסקציה, מאמן סכנין קובי רפואה. 

כאמור, בקבוצה יודעים שהמשחק מול סכנין הוא משחק מפתח לקראת המשך העונה. הסקציה אולי במקום ה-13 והלפני אחרון, אך המרחק בינה לבין המקום ה-6 המוביל לפלייאוף העליון, הוא 5 נקודות בלבד. גם סכנין נמצאת בעונה לא טובה, ועם 17 נקודות בלבד (עם משחק חסר), כך שלמעשה, הכל פתוח. בסקציה יודעים שהם יהיו חייבים לקחת את הנקודות בבית.

בשורות סכנין ייעדר החלוץ דור חוגי שלא עבר בבקרה. 

המגן דור כוכב אמר לאחר המשחק: "כמו שהתפתח המשחק, אנחנו יוצאים קצת מאוכזבים כי אחרי השער שספגנו השתלטנו על המשחק. היינו יותר טובים וייצרנו מצבים יותר מסוכנים מהפועל, אבל לצערי לא הצלחנו לעשות את זה ולנצח, אבל לפעמים גם נקודה בליגה הזו היא חשובה. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק מול סכנין, אצלנו בבית. זה משחק שנצטרך לנצח כדי להתקדם קדימה".

כאמור, הקבוצה תפגוש ביום שבת את סכנין, ובשבוע לאחר מכן תתארח אצל מכבי נתניה לעוד משחק תחתית חשוב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה